Recensie Mandarijntje 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen link meer?
ze noemt niet meer "mandarijntje" hier is de link
ze noemt niet meer "mandarijntje" hier is de link
Wees superlief met haar... en het is niet gemakkelijk een afspraak te maken de eerste keer.... ik kan erover meespreken.

Ik heb met haar een avond en nacht gedeeld voor 1000 euro, in een Brussels luxe hotel. We hebben licht gegeten, dan naar de "spa" met sauna. Dan naar de kamer en heerlijk gevreeën - bekomen - een beetje gebabbeld - een bad genomen met haar (bad voor twee - met bubbels) - daarna weer mekaar zitten neuken en weer serieus gevreeën. Dans toch geslapen en 's ochtends een douche en ontbtijt... en als ik weer bij kas ben gaan we dit nog eens doen... Ik denk dat ik een heel goede band met haar heb. Nochtans dat zag er niet naar uit want ik heb serieus moeten wachten op een een uiteindelijke afspraak.
Ik heb haar lichaam echt goed "onderzocht", er zijn tattoos maar eerlijk gezegd niet erg mooi.... maar heerlijke borsten, prachtig haar, leuk gespierd lichaam, leuk kutje en achterpoortje.... de missionarisstand is voor mij de leukste want je ziet haar prachtig lichaam.... en op z'n hondje kan ze wel hard gepakt worden....
Ik had gevraagd indien het mogelijk was een trio te doen, maar dat vindt ze maar niets.

Terug
Bovenaan Onderaan