Recensie Mandy, Driebergen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jumpstreet

Meubelstuk
2.371
29/12/21
1.587
17
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/driebergen-rijsenburg/2576545-mandy
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vorige week eens met Mandy afgesproken.
Wou naar haar toe komen, maar kon niet want ze ontvangt niet volgens haar (staat wel in de advertentie).
Uit eindelijk gekozen voor een cardate 30 minuten... maar na 10 minuten stuurt ze al aan dat het klaar is.
Ik wil graag positief zijn maar kan het helaas gewoon echt niet, want ze belooft veel maar na het betalen dan zijn de afspraken die gemaakt zijn niet meer geldig.
Dame zelf zei dat ze 29 was (in advertentie staat 34) maar ik schat haar al begin 40.
De date zelf was allemaal gedwongen, zat totaal geen gevoel bij, was gewoon vlug en weg wezen...
Zoenen doet ze niet, pijpen zonder doet ze niet (ook moet je ervoor extra betalen), vingeren mocht niet pfff en de chauffeur zat een auto naast half mee te genieten volgens mij..
Zonde van mijn tijd en geld....
 
Vorige week eens met Mandy afgesproken.
Wou naar haar toe komen, maar kon niet want ze ontvangt niet volgens haar (staat wel in de advertentie).
Uit eindelijk gekozen voor een cardate 30 minuten... maar na 10 minuten stuurt ze al aan dat het klaar is.
Ik wil graag positief zijn maar kan het helaas gewoon echt niet, want ze belooft veel maar na het betalen dan zijn de afspraken die gemaakt zijn niet meer geldig.
Dame zelf zei dat ze 29 was (in advertentie staat 34) maar ik schat haar al begin 40.
De date zelf was allemaal gedwongen, zat totaal geen gevoel bij, was gewoon vlug en weg wezen...
Zoenen doet ze niet, pijpen zonder doet ze niet (ook moet je ervoor extra betalen), vingeren mocht niet pfff en de chauffeur zat een auto naast half mee te genieten volgens mij..
Zonde van mijn tijd en geld....
en de cup maat klopt ook al niet :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan