Recensie Mandy, IJmuiden 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

marakuhu

Stamgast
393
26/09/22
300
99
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/ijmuiden/8116752-mandy
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
I didn't enjoy it at all because it wasn't hygienic. The entire house looked like a junkie house. Man- The house looked like Jesse Pinkman's and Badger's junkie house from Breaking Bad.

French kissing as usual was attempted but she kept it at a certain distance. It wasn't bad but certainly not good either.

Anal was top notch and she didn't crib about my constantly fucking her ass for more than 15 mins at all.

If you see my other reviews, I am good at making girls cum and her entire pussy was wet but she backed off at the last minute- probably because she has to work the whole day and couldn't afford to cum right at the start of the day.

No, this is not the type of Dutch blonde that you may have imagined after looking at the kinky pics. She is old and was "probably" hot in her younger years but now looks more like a junkie.

She made me wait for almost 45 mins as her kids were not ready with lunch or something. Yes, she has two kids and the biggest turn off for me- as much as I hate saying that- was the pregnancy mark on her belly. Turned me off but had to make use of my money so went with the agreements.

But overall friendly lady and no cribbing or complaints about anything. She tends to do things well but it will not feel hygienic. Even her bathroom was so unclean. I wouldn't have taken a shower there.

Absolutely no repeat and certainly wasn't a good experience.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben een behoorlijke tijd geleden bij Mandy geweest. Speciaal opzoek naar een dame voor PZC+CIM, dat bood zij aan, ze reageerde netjes en leuk. Allemaal prima. Ze had van te voren aangegeven dat er mensen thuis waren, dus dat we even ergens anders moesten verblijven. Dat werd de logeerkamer in het schuurtje. Qua hygiene niet het beste ooit, ik vind me in de andere review. Qua roken kan ik weinig zeggen, ik ruik niets. Zelf zag ze er keurig verzorgd uit.

Het pijpen was goddelijk naar mijn mening, rustig, nat, diep, gewoon echt heel erg lekker.

Over het algemeen, naar mijn mening een lieve dame, niet on-aantrekkelijk (al deel ik de mening over het litteken op haar buik helaas), locatie is niet geweldig, maar ze schijnt het nogal druk te hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan