Recensie Mandy, Nieuwstad 36.3, Groningen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

konijnen

Wandelaar
27
24/09/21
29
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben niet 100% zeker van het adres, maar het zal er niet ver vandaan zitten. Bovendien: de dame is niet over het hoofd te zien. Op het raam een bordje NL, bruin haar, bbw en veel tattoos.
Ben nu een paar keer bij haar geweest, en het is niet voor niks dat het gordijn vaak dicht is. Een bijzonder vriendelijke vrouw, die absoluut geen haast heeft en je volop de tijd geeft om haar heerlijke lichaam te verkennen. Pijpen doet ze heerlijk, en aftrekken zonder condoom was zalig. Met tongzoenen was ze een beetje terughoudend, maar ik denk dat dat wel verandert als ze je beter kent.
Je moet wel van lekker mollig houden.
 
Deze dame ook meerdere keren bezocht. Is voor veel in, en wil eigenlijk alles wel proberen. Alleen tongzoenen inderdaad nog wat terughoudend. Verder keer op keer prima date en voor herhaling vatbaar
 
Vanmiddag bij Mandy geweest. (36III)
Wat een aardig mens is dat, neemt de tijd voor me en we kletsen zo een tijdje trwijl ik haar tattoo's even bewonder en allemaal aanraak, dat is als opwarmer zeer geschikt we lagen daardoor meteen al in 69 positie, zullen we maar eens iets gaan doen? Aangegegeven wat wel en net fijn is, begon ze met pmc wat heerlijk was en het duurde dan ook niet heel lang en ik liet het gebeuren.
Heb haar tot pijpkoningin gekroond.
Nog even knuffels gedeeld en afscheid met een zoen.
 
Vanmiddag bij Mandy geweest. (36III)
Wat een aardig mens is dat, neemt de tijd voor me en we kletsen zo een tijdje trwijl ik haar tattoo's even bewonder en allemaal aanraak, dat is als opwarmer zeer geschikt we lagen daardoor meteen al in 69 positie, zullen we maar eens iets gaan doen? Aangegegeven wat wel en net fijn is, begon ze met pmc wat heerlijk was en het duurde dan ook niet heel lang en ik liet het gebeuren.
Heb haar tot pijpkoningin gekroond.
Nog even knuffels gedeeld en afscheid met een zoen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de kosten van zo'n bezoekje?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan