Mannen die in groepjes bij raamdames staan.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.877
09/10/21
4.156
19
Wat vinden jullie van mannen die in groepjes bij een raamdame staan? Persoonlijk vind ik het zelf storend omdat de mannen vaak niet de intentie hebben om bij een raamdame naar binnen te gaan maar wel de hele tijd met haar aan het praten zijn en de weg blokkeren voor potentiële klanten. Ik merk zelf dat de raamdames hen ook niet willen maar níets durven te zeggen in verband met agressie jegens de dvp's. Ik snap sowieso niet dat je als klant met een groepje vrienden gaat wandelen zoiets doe je toch lekker alleen.
 
Ik weet dat er bij Eindhoven altijd beveiliging staat om dit tegen te houden.

Is dit niet overal zo? Ik was in de veronderstelling dat er altijd iets van beveiliging was bij raambuurten


Edit: Ik herken het probleem vanuit huizen waar ik gewerkt heb. Zodra ik het zie verzoek ik ze altijd weg te gaan. Niet weg willen gaan? Dan bel ik de politie, moet je zien hoe snel ze weggaan.

Maar ik snap het wel. Ik ben zelf erg angstig en als er een groepje voor een winkel staat dan kom ik later wel terug. Laat staan dat je als man langs zn groepje moet om een dame te bezoeken. Ik zou 7 kleuren stront schijten
 
Voor het grootste deel wellicht stoerdoenerij...
Maar... niet leuk voor de dames... en ook niet echt bevorderlijk voor het image van de ramenbuurt!
 
Maar het feit dat je als raamdame te maken hebt met een groepje gasten die je voor je raam zitten uit te lachen en rare bewegingen zitten te maken bijv naar hun kruis grijpen. Ik heb zulke dingen vaak meegemaakt als wandelaar vaak zijn het jonge gasten die grappig willen doen.
 
Laat staan dat je als man langs zn groepje moet om een dame te bezoeken. Ik zou 7 kleuren stront schijten
Valt mee hoor. Ik ben echt geen held, maar die groepjes zijn er over het algemeen op zo'n moment niet op uit om ruzie te zoeken met mannen.

Lang geleden in de St. Annenstraat (Wallen, Amsterdam) was er een hele mooie dame (ik had haar al eens eerder bezocht) die last had van een groepje Engelse toeristen die voor haar raam lollig stonden te doen.

Toen ben ik gewoon naar het raam gegaan en door haar naar binnen gelaten. "Thank you for saving me from those guys", zei ze.
 
Valt mee hoor. Ik ben echt geen held, maar die groepjes zijn er over het algemeen op zo'n moment niet op uit om ruzie te zoeken met mannen.

Lang geleden in de St. Annenstraat (Wallen, Amsterdam) was er een hele mooie dame (ik had haar al eens eerder bezocht) die last had van een groepje Engelse toeristen die voor haar raam lollig stonden te doen.

Toen ben ik gewoon naar het raam gegaan en door haar naar binnen gelaten. "Thank you for saving me from those guys", zei ze.
Neem je gsm maakt wat foto's en doe of je politie belt ze gaan lopen , want ze willen thuis geen controle als de vrouw thuis is 😂
 
Ik weet dat er bij Eindhoven altijd beveiliging staat om dit tegen te houden.

Is dit niet overal zo? Ik was in de veronderstelling dat er altijd iets van beveiliging was bij raambuurten


Edit: Ik herken het probleem vanuit huizen waar ik gewerkt heb. Zodra ik het zie verzoek ik ze altijd weg te gaan. Niet weg willen gaan? Dan bel ik de politie, moet je zien hoe snel ze weggaan.

Maar ik snap het wel. Ik ben zelf erg angstig en als er een groepje voor een winkel staat dan kom ik later wel terug. Laat staan dat je als man langs zn groepje moet om een dame te bezoeken. Ik zou 7 kleuren stront schijten
Is niet overal zo.

Ik meen me te herinneren dat dit in Amsterdam en Haarlem niet het geval is.
Haarlem is dan alweer een tijd geleden dat ik daar voor het laatst was.
Amsterdam heb ik het van de week niet gezien toen ik er was, dacht loop eens over de wallen maar veel groepjes toeristen.
En ja ook die groepjes bezoeken dames maar dat is dan misschien een moment opname geweest.
 
Zolang het toeristen zijn ok, de groepjes in Brussel Noord zijn lastiger. Ga je naar een dame en ga je binnen ok. Maar als je gewoon wilt wandelen en zulke groep je meerdere keren ziet krijg je last. Dat is rot
 
Gisteren ook vijf jonge gastjes die met z'n allen tegelijk raamdames bezoeken alsof ze op rooftocht zijn en maar giechelen en lachen maar nergens naar binnen gaan.
 
Gisteren ook vijf jonge gastjes die met z'n allen tegelijk raamdames bezoeken alsof ze op rooftocht zijn en maar giechelen en lachen maar nergens naar binnen gaan.

Ik heb heel vroeger (vele jaren geleden) een bende scholieren meegemaakt die ook allemaal zaten te loeren naar de dames maar nergens binnenliepen. Heel veel blablabla op school enz, maar in het echt gewoon broekschijters. Ze durven gewoon niet. En ik, ok ik moet voor mezelf praten. Ik praat niet graag over vrouwen in het algemeen. Ik ben wat in mezelf wat dat betreft. Gewoon op een stille dag is alleen teruggekomen in de straat waar we met scholieren waren en zo men eerste keer met een dvp gedaan. Maar die gasten, allemaal praten en praten en de dames lastig aankijken in groepjes maar binnen gaan, nee hoor. Dat deden ze nooit. Misschien dat er enkelingen zullen zijn geweest die ook op zich zelf alleen zullen binnen gaan en dat niet willen tonen in groep. Zou kunnen.
 
Ik was een keer jaren geleden na een etentje alleen op de wallen. Toen met de stroom mee achter een groepje van drie gasten meegelopen.
Opzich was het wel grappig, het was net of ik bij hun hoorde... maar ik kende hun helemaal niet.
Toen gingen ze ook nog spelletjes doen voor de dames hun raam. Linker of rechter etc. Toch zeker de halve wallen achter hun gelopen.
Voor de rest wel vaker een grote groep lallende toeristen voor een raam gezien en.... ohja een keer twee gasten voor een dame hun raam gingen hangen... Ga naar binnen of ga door.
 
Komt in Den haag ieder geval niet voor, te lang stil staan ook niet, werd door de politie steeds gewaarschuwd 😅 dus rustig wachten op een dame is soms ook lastig
 
Terug
Bovenaan Onderaan