Recensie Manon, Bella Donna, Ardooie 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

patje21

Wandelaar
Forumpionier
27
22/07/21
10
3
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was vorige week bij Manon. Was voor mij een toppertje met een prachtlichaam dat u danig weet op te geilen tijdens de massage.
Ze werkt er echter enkel do/vr terwijl voor mij het begin van de week beter zou passen.
Iemand een idee of ze ook nog in een andere zaak werk de rest van de week?

Manon
 
De score voor pijpen is misschien misleidend. Ik zie geen manier om die score aan te passen.
Wat ze doet is 'schijnpijpen'. Ze komt met haar mond zeer dicht en blaast hierbij lichtjes. Het is allemaal meer suggestief.
Ik denk niet dat ze verder dan dit gaat. Desondanks vind ik haar heel geil.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.privebelladonna.com/masseuses
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren weer een uurtje tijd over tussen mijn afspraken door. Op de bonnefooi naar Bella Donna gereden.
Bij binnenkomst werd al snel duidelijk dat er geen dames vrij waren voor Privé, enkel Manon was beschikbaar als masseuse maar dat was geen probleem voor mij.

Toen ze me kwam halen was ik aangenaam verrast, wat een prachtige verschijning zeg!
Toen ik achter Manon aan naar boven liep leek ze een beetje geïrriteerd, ze vroeg ook meteen of ik de volgende keer een afspraak wilde maken.
Deze irritatie was echter snel weg na het douchen toen ik mocht plaatsnemen op de massagetagel.
De massage was uitstekend maar wat mij betreft had ze al wel iets meer mogen teasen.

Na het omdraaien werden eerst met benen gedaan en vervolgens een uitgebreide penismassage, tijdens het aftrekken maakte ze telkens een beweging met haar duim over mijn eikel die ik ken van de filmpjes van Sasha Foxxx
Erg geil en daarna heerlijk tot een hoogtepunt gekomen.

Behalve de geile massage en haar prachtig uiterlijk voorkomen is ze ook nog eens een leuke gesprekspartner.
Wanneer ik weer in de buurt ben zal ik haar zeker nog eens bezoeken.

Over haar afkomst ben ik niet 100%, ik mocht 3x raden en heb 3x fout geraden.
Ze heeft een mooi tintje en is in elk geval niet van Zuid-Amerikaans of Zuid-Europese afkomst.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan