Recensie Manon, Dreamgirls, Bergen op Zoom 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
33
10/04/22
75
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.privehuisdreamgirls.nl/manon/
Totale kosten (in euro)
140+
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ongeveer een weekje geleden had ik een afspraak met deze topper.
Wat een heerlijke volle vrouw en nog met humor ook, op de kamer was het serieus gezellig.
Na het ritueel aan de wastafel begon het feest, ik doe niet aan details beschrijven maar het voorspel was echt top 🤪 en hierbij heb ik denk ik wel elke centimeter van dat prachtige lichaam kunnen ontdekken. Now we mean business, dus we gingen er echt voor. Wat een inzet heeft ze, bovenop, onder, voor, achter ik heb haar vanuit elke mogelijke hoek kunnen zien. Één van mijn betere ervaringen tot dusver.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.privehuisdreamgirls.nl/manon/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ruim 1,5 week geleden had ik met Manon een afspraak voor 30 minuten gepland op vrijdagmiddag 23 september. Het was een leuke weerzien met haar na maanden geleden. Manon had mij hartelijk ontvangen bij Dream Girls in Bergen op Zoom met 3 zoenen. Later gingen we naar een mooie kamer voor een half uur plezier. Na even gesproken te hebben met elkaar gingen we aan slag. Ik begon haar te beffen en ze genoot er zichtbaar van met heerlijke gekreun. Minutenlang deed ik dat voordat ze mij daarna heerlijk pijpte wat ze heel goed deed.

Nadat ze vroeg of ik nog bepaalde wensen had: stelde ik voor om 3 standjes te doen. Cowgirl, doggy en daarna missionaris. Het was onvoorstelbaar geil en lekker. De blik in haar ogen spraken boekdelen van genot. Met zoenen en missionaris kwam ik heerlijk klaar in het condoom en was ik achteraf blij dat ik deze reis had gemaakt.

Manon bedankt voor de service en gezelligheid! Voor herhaling vatbaar zeker weten
 
Ik ben op 1 oktober 2022 voor het eerst bij Dreamgirls in Bergen op Zoom binnen gestapt. Ik had me wat voorbereid en op de website gezien dat er een BBW werkzaam was. Dus ik de stoute schoenen aangetrokken en op de zaterdag middag richting Bergen op Zoom vertrokken. Toen ik binnen stapte was Manon degene die gelijk op me afstapte en me met een zoen begroette. Beter dan dit kon het niet beginnen. Daarna even de financiële kant afgehandeld en met Manon naar de kamer gegaan. Wat me toen is overkomen, het was hemels, wat een geweldige dame is dit.

Ik ben sindsdien meerdere keren terug naar haar toe gegaan. Vooral het squirten van haar is echt een intense beleving, zeker voor Manon zelf. We zijn diverse keren bijna van het bed afgedreven.

ze heeft aan mij inmiddels een vaste klant overgehouden.

Want elke x als ik haar bezoek vindt ze weer wel een plekje op mijn lichaam waar ze me helemaal gek mee maakt.

Manon je bent een topper.
 
Dan zal ik straks eens gaan !!!

Pijpt ze tot het eind ,? Of dat weer juist niet ??
Zie onderstaand. Ze gaat zeker tot het eind. Ik kan je garanderen je krijgt er geen spijt van. Ik zou bellen voor een afspraak, ze heeft het vaak druk
ik ga bellen en dan straks in der mondje spuiten . Ga je ook mee ? 😉😏
Helaas heb ik geen tijd, maar ben gisteren bij haar geweest. Het was weer geweldig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.privehuisdreamgirls.nl/manon/
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Toevallig weet ik dat Manon best MMV doet!

Ben al meerdere keren bij haar geweest, dus dan mag een recensie niet ontbreken.. even in het archief gegraven, we schrijven januari 2023.
Was al meerdere keren bij Manon geweest en wist dat ze tegen een fikse meerprijs ook anaal doet, dat stond toch ook op mijn lijstje met deze koningin van het squirten, dus hier ook maar eens goed de tijd voor genomen, absoluut geen spijt van gehad!!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wanneer ik precies bij Manon geweest ben weet ik niet precies. Het was ergens begin 2023 schat ik. Ik had geen ervaring met een bbw, maar was wel benieuwd of ze zo geil was als ze overkomt. Ik ben voor een half uurtje gegaan, maar dat was zo voorbij. We hebben elkaar uitgebreid verwend waarbij ze meerdere malen squirtend klaarkwam. Tongzoenen en pijpen ging met zeer veel passie, echt een topper!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.privehuisdreamgirls.nl/manon/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dank voor de eerdere recensies, voor mij de reden om Manon eens te proberen. En daar heb ik geen spijt van want wat een leuke vrouw is dit!
Via whatsapp een afspraak gemaakt om haar zaterdag een bezoekje te brengen. Bergen op Zoom ligt best wel in een uithoek, ik moest 1,5u rijden en dan neem je best wel een gok.

Lekker samen gedoucht waar het voorspel al begon en op bed verder gegaan. Ze houd van tongzoenen dus dat is er veelvuldig gedaan, heerlijk.
Uiteindelijk kwam ik voor het fisten en squirten en ik had het niet beter kunnen treffen dan bij Manon.
Ze squirtte er geil op los en binnen no-time lagen we op een erg nat bed.
Van het fisten geniet ze zelf ook, het kost iets meer maar dan heb je ook wat 🤗

Bij het intieme gedeelte koos ik voor Cowgirl en het beste werd voor het laatst bewaard. Toen ik klaar kwam, squirtte zij tegelijkertijd, waardoor ik het warme sap over mn ballen voelde stromen, echt heel geil!

Deze date heeft mijn verwachtingen overtroffen en de lange rit was het meer dan waard, dit is een toppertje!
Dank je wel Manon 😘
 
Terug
Bovenaan Onderaan