Recensie Manon - DS Girls 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karma071

Vaste klant
Forumpionier
117
08/07/21
128
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=manon
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag sinds lange tijd weer eens maar DS getrokken. Er stelde zich redelijk wat dames voor waarbij Manon mij het meest opviel.

Mooi gezicht en lichaam en een sex Vlaams accent.

Op de kamer is zij ook een topper en uitermate vriendelijk en ontwapenend.
Absoluut herhalingsgevaar!!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Biseks
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Plassex
  9. Soft SM
  10. Speciale kleding verzoek
  11. Squirting
  12. Tussen borsten (russisch)
  13. Vingeren
  14. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=manon https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/6728987-manon
Totale kosten (in euro)
€255,00
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag op de frisse zondag naar Den Haag gereden, moest iets ophalen, en op de terugweg het lumineuze idee om bij DS te kijken of er gezelligheid te bespeuren was.
Op de Laan zelf was voldoende parkeerplek (gratis op zondag) en kon aardig dichtbij de club parkeren, de Cavallaro parka jas was geen overbodige luxe die ik in de gauwigheid van de achterbank had gegrist. Er stond een venijnig koud briesje. Ik stapte snel door en handen diep in de zakken, bij de club werd de deur al opengehouden door een klant die net buitenkwam, en direct een sigaret opstak. Ik steeg de lange trap op naar boven en voelde de warmte al uit de woonkamer en hoorde de kakofonie van geroezemoes tussen de dames.
De gastvrouw was er een met luidde stem, moest er weer even aan wennen, en voor mij een nieuwe dame die gastheerschap toont. Het leuke was dat het niet echt druk was en zodoende er nog redelijk keus aan leuke dames vertegenwoordigd in de woonkamer. Zoals gebruikelijk het voorstel rondje van de dames, en nippend aan mijn koffie de indrukken laten inwerken. Nu moet ik zeggen dat ik een dame zag die ik er uitsprong en wel wilde doen, de ratio zei neen, en mijn gevoel dus ja, 50/50. Uiteindelijk de knoop doorgehakt met het idee dat ik op de terugweg maar dan van nijd een hap uit mijn stuur zou nemen. De keuze werd Manon, en bevestigde dit ook aan de gastvrouw. De tatoeages van de dame nam ik maar voor lief haha. Dit kan overweldigend binnenkomen. Ik boekte 90 minuten, kosten €255,00 euro. Gastvrouw zette ons in de VIP-kamer Mata Hari. Manon zorgde nog voor twee drankjes en het feest kon beginnen. Hier impressie van de dame: https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=manon en hier op Kinky: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/6728987-manon

Op de kamer begrepen dat de tatoeages deel uitmaken van haar levensstijl. Onderwijl liep het bad alvast vol en deed er badschuim in. Ik kleedde mij vast uit op haar verzoek, en zij haalde wat badlakens. Dame praat gestaag door met haar Vlaams accent. Op het rand van het bed ging ze bij mij zitten en masseerde mijn pik, je bent al lekker hard giechelde ze en aaide over mijn ballen. We gingen in bad en praatte over van alles, ook over hoe zij als Vlaamse in NL was terecht gekomen. Ze rookte een sigaret, en meende een dame te zien die combinatie maakt van gezelligheid en intiem. Ik zocht naar een condoom, en vond er eentje op de badrand, achter een brandend kaarsje. De jacuzzi uitgezet. Condoom omgedaan en zij bovenop mij gekropen en heerlijk geneukt in de jacuzzi. Dame was erg wild en bewoog als een amazone over mijn pik, het water klotste over de rand. Ik kwam heerlijk klaar in haar.
We babbelde nog wat, en Manon ging nog iets te drinken halen. Eenmaal terug begon het feest opnieuw. Op bed haar gebeft en gevingerd en door de juiste techniek kwam ze snel klaar. Ze was er even verbaasd over dat ik haar had laten climaxen, meeste mannen gaan voor eigen genot. Initiatief lag nu bij haar en ze zoog mijn pik weer nieuw leven in en zoog ploppend aan mijn ballen. Ze deed een condoom om en allerlei standjes passeerde de revue, Cowgirl, missionaris, lepeltje houding, benen in de nek, en als laatste doggystyle. Ik kwam nogmaals heerlijk klaar. We kletsten nog wat, en zij rookte nog een sigaretje. Daarna beetje geholpen met opruimen, en ons daarna aangekleed.

Ik moet zeggen zeker herhaling vatbaar voor nog een date deze dame.

Voordelen:

1) Dame doet actief mee.
2) Date heeft veel weg van GFE.
3) Dame biedt heel veel extra's.
4) Kan er ook een gesprek mee voeren als je wilt tussen de seks.
5) Vriendelijk, netjes en schoon.

Nadelen:

1) Dame heeft meerdere tatoeages (moet je van houden) kan storend/overweldigend wezen.
2) De dame rookt. Eventueel een puntje voor diegene die dit niet doen.

Eventjes nog een koffie gedronken in de woonkamer, en afscheid genomen van Manon.

Alles om alles toch een geslaagde date. En geen hap uit het stuur van mijn auto haha.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan