- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zutphen/5405402-manouk
- Totale kosten (in euro)
- 100
Vanmorgen bij Manouk geweest, wel volle maar erg aardige en gewillige jongedame met een aantrekkelijk gezicht.
Ze ontvangt in Zutphen in de buurt vd Ijsselkade, ze huurt daar een locatie. Of ze daar lang blijft weet ik niet, maar dat zal de tijd leren.
Ze is klein van stuk, wel vol, maar op éen of andere maniet kan ze het hebben, met een knap koppie dus, vind ik.
Ze is lenig, en gaat er vol voor om je het naar de zin te maken. Ze is wel een beetje van de tijd, maar ik denk dat je haar vaker bezoekt, dat dit ook wel beter wordt.
Voor de groot bedeelden is ze zeker een uitkomst, want ze heeft goede ruimte achter haar lippen, ze is lekker nat.
En laat zich lekker beffen. Ze was een beetje behaard, vond ik ook wel weer eens geil.
Ze ontvangt in Zutphen in de buurt vd Ijsselkade, ze huurt daar een locatie. Of ze daar lang blijft weet ik niet, maar dat zal de tijd leren.
Ze is klein van stuk, wel vol, maar op éen of andere maniet kan ze het hebben, met een knap koppie dus, vind ik.
Ze is lenig, en gaat er vol voor om je het naar de zin te maken. Ze is wel een beetje van de tijd, maar ik denk dat je haar vaker bezoekt, dat dit ook wel beter wordt.
Voor de groot bedeelden is ze zeker een uitkomst, want ze heeft goede ruimte achter haar lippen, ze is lekker nat.
En laat zich lekker beffen. Ze was een beetje behaard, vond ik ook wel weer eens geil.