Recensie Manouw, Mystique Thai Thai, Den Haag 3,73 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2811461-manauw
Totale kosten (in euro)
180
Ben weer bij Manauw langgegaan en was weer erg fijn. Ze herkende mij nog. Begin met een normale massage, toen ik mijn benen wat uit elkaar deed begreep ze de hint en ging wat eerder teasen. Omgedraaid bood ze pijpen aan, maar intiem mocht ook als ik het heel voorzichtig deed. Ze is erg nauw. Ze heeft zoals ik al zei ervaring met lompe klootzakken dus is echt voorzichtig met wie.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
80
Vandaag voor het eerst richt MTT geweest. Ik had al wat reviews gelezen maar alleen Manouw was beschikbaar.

Vooraf even betalen (pin/cash) en even douchen, het douchen was alleen.

De algehele massage viel tegen. Het was vooral wrijven met veel olie en weinig kneden. Ze vroeg ook of het niet te hard was, waarop ik alleen maar kon zeggen dat het veel te zacht was.

Tussen het masseren door werden mijn pik en ballen al wel meegenomen door te kriebelen en wat te masseren.
Uiteindelijk doorgegaan met een body to body massage. Deze b2b bestond eigenlijk alleen maar uit haar borsten over mijn rug en borst wrijven.

Ik had wellicht verwacht dat er bij alle dames wat mogelijk was maar Manouw doet in het geheel geen extra's.

De massage afgesloten met een handjob. Deze was goed en hier mag ik zeker niet over klagen.

Al met al viel het voor mij een beetje tegen.
Qua extra's zouden alleen Deedy en Jenny dit doen. Jenny is op dit moment op vakantie

Ja als ze dat vandaag zei, dan zal het vandaag wel zo wezen..

het enige dat ik er nog aan kan toevoegen is: in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor toekomstige extras

Terug
Bovenaan Onderaan