WHEM Manu, Heusden-Zolder

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo iedereen. Wie heeft er al ervaring met Manuela in Wilrijk? Een Braziliaanse dame die mij enorm aantrek, maar ik twijfel aan de echtheid van haar foto's. Wilde deze DVP morgen bezoeken. Hierbij de link van haar:

 

deze bezocht, lookalike maar zeker niet deze dame
John, ik wilde deze dame morgen te bezoeken. Wat was uw ervaring met haar?
Of was het misschien de dame van deze link die je bezocht hebt als je zegt lookalike? Zij zitten blijkbaar op hetzelfde adres in Wilrijk
 
Laatst bewerkt:
John, ik wilde deze dame morgen te bezoeken. Wat was uw ervaring met haar?
Of was het misschien de dame van deze link die je bezocht hebt als je zegt lookalike? Zij zitten blijkbaar op hetzelfde adres in Wilrijk
er zitten sowieso meerdere dames op dat adres merkte ik
ben een half uur geweest, pijpen zonder kon dan niet , alleen bij uur, tz kon wel
men gevoel is altijd wel om zeep als ik merk dat de dame in kwestie niet dezelfde is
had bijvoorbeeld ook een groot litteken over de buik
normaal ga ik door als de foto's niet kloppen, deze keer niet gedaan, ook niet geraporteerd deze keer.
voor mij was het een matige ervaring, maar ja dat is altijd persoonlijk
er zitten sowieso meerdere dames op dat adres merkte ik
ben een half uur geweest, pijpen zonder kon dan niet , alleen bij uur, tz kon wel
men gevoel is altijd wel om zeep als ik merk dat de dame in kwestie niet dezelfde is
had bijvoorbeeld ook een groot litteken over de buik
normaal ga ik door als de foto's niet kloppen, deze keer niet gedaan, ook niet geraporteerd deze keer.
voor mij was het een matige ervaring, maar ja dat is altijd persoonlijk
ik zie nu de dame wie ikecht bezocht https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/valentina-doce.html
2de filmpje klopt volledig ivm litteken overlangs op buik
 
Laatst bewerkt:

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
37.453
Berichten
725.275
Leden
33.406
Nieuwste lid
Edotje77
Terug
Bovenaan Onderaan