Recensie Manuela, Brasschaat 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ligt het aan mij of zitten er nu wat corona kilo's aan haar lichaam.
Ze staat nog altijd op mijn verlanglijst vanwege de geile foto's.
Ja hela ze is ook de jongste niet meer ja volle poep maar geile madam en zunne geld waard je mag overal bij haar klaarkomen ze kijkt het zaad tegemoet als je op haar gezicht en lippen spuit
 
Ja, de jaren hebben inderdaad wel een kilootje of meer achtergelaten bij Manuela. Ze zal altijd wel iets dragen dat haar buik enigszins bedekt houdt. Maar ik verzeker het, als Manuela je onder handen neemt heb je daar helemaal geen oog meer voor. Dan denk je er alleen nog maar aan om haar zoveel mogelijk zaad te geven.

Ik zou graag ooit eens een triootje doen met haar en ...?? Of een soft SM sessie met haar en haar Meesteres waarbij die stuurt hoe en wanneer je wat met elkaar doet. Dat moet heerlijk zijn, wanneer die Meesteres de touwtjes in handen houdt en ons beiden verplicht bepaalde handelingen bij elkaar te doen.
Bij die gedachte alleen al kom ik bijna spontaan klaar.
 
Laatst bewerkt:
Manuela heb ik (stom, stom, stom!) pas kort geleden ontdekt. Voor MIJ (smaken verschillen) is de ideale vrouw. Mooi rijp geworden. Met heerlijke rondingen (de ware definitie van volslank. Niet "volslank" schrijven als je ...obese bent). Geil. Superschoon en super verzorgd. Ook, en dat heb je niet zo vaak meer, zeer aardig en klantvriendelijk. Ik stuurde haar een bericht omdat ik graag iets wilde weten. Kreeg binnen een paar uurtjes een net antwoord. En in bed..... pfffff.... Herhalingsgevaar.... 300%. Wat een VROUW.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/wil-jij-lekker-verwend-worden-door-mij-enkel-in-brasschaat.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs Manuela nog eens bezocht. Helaas lijkt ze qua make up niet meer op de Manuela van vroeger. De foto's op Redlights waar ze op staat met minder make up kloppen.
Ze ontvangt op hotel, prijs is inclusief kamer. Prima kamer met spiegel tegen het plafond :)

Maar het gaat natuurlijk om de sex. Man wat kan ze pijpen! Lekker diep en hij gaat er helemaal in. Tot aan het kokhalzen toe. Heerlijk sloppy!
Hierdoor niet meer aan neuken toegekomen.

Is overigens wel iets voor de liefhebbers van de oudere en vollere Milf.. Of misschien bijna Gilf te noemen.

Al met al een prima uurtje gehad en leeg en voldaan weer huiswaarts gekeerd..
 
Ooit eens bezocht in Brasschaat.
MIj heeft ze niet kunnen bekoren had er meer van verwacht .
En wat haar pijpkunsten betreft daar heb ik al vele betere in gehad .
Haar borsten zijn ook wat slapjes maar daar zit natuurlijk haar ouderdom voor iets tussen.
Geen herhaling voor mij.
 
ook eens op bezoek geweest ergens vorig jaar...lieve dame, supergeil, slikt je zaad keurig door en neukt ook lekker... maar haar foto's zijn echt niet recent meer...stoorde me niet toen maar kan voor sommigen misschien afknappen. Was gekleed volgens mijn wens...150 euro betaald incl kamer!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb deze dame op maandag bezocht. Vriendelijke ontvangt en het is mogelijk om daar te douchen voor en na de daad.

Helaas zijn de foto's van het verleden en je moet wat kilo's bijtellen. Het pijpen was goed en de eerste keer eindigde ik in haar mond.

Er werd goed gebabbeld tussen de twee ronden met een drankje erbij.

Ik ben geen lange man, dus er waren niet veel standjes gedaan tijdens de tweede rond vanwege haar gewicht.

Ik ben tevreden met het bezoek maar ik denk dat ik niet zal teruggaan.
 
Ik denk dat het niet de bedoeling is om Manuela op dat nummer te bellen.
Ze heeft het me ooit nadrukkelijk gevraagd om NIET te bellen maar te sms-en. Daar is nu dus WhatsApp bijgekomen. Je kan haar natuurlijk ook mailen via de mail van Redlights in de advertentie
 
Ik heb ze paar maanden geleden bezocht in de Inslag en zo huge zijn ze niet. Ze zei zelf dat ze (weer eens) fel vermagerd was 'en dat daardoor alles vermagerd'.

Verder was het helemaal niet voor herhaling vatbaar. Ze praat vooral graag..
 
Net dit tegengekomen. Ze is inderdaad niet bepaald mager te noemen, maar ze lijkt wel te weten wat ze aan het doen is…

 
Terug
Bovenaan Onderaan