Recensie Manuela (Col), Doetinchem, Eroscentrum Escape k6 3,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Twee weken geleden weer bij Manuela geweest. Het was een paar weken geleden dat ik in Doetinchem was en nog wat langer geleden dat ik Manuela had bezocht.

Ze zag me al lopen en wenkte naar me op een speelse manier en ik ben er direct heen gelopen. Eenmaal binnen zei ze dat het wel even geleden was en dat klopte ook. Ze zei het leuk te vinden mij weer te zien (en daarmee natuurlijk mijn centen, ik zal jullie voor zijn...). En dat was wederzijds, want ze was bijzonder vrolijk.

Nadat ik had betaald en me stond te wassen kwam ze bij me staan en begon me lekker te kriebelen. Ik vind haar echt een mooie verschijning en mijn jonge heer kwam al aardig op sterkte. Beetje zoenen en strelen en we gingen samen op de rand van het bed zitten.

Ze gaf nogmaals aan dat het een tijdje geleden was, waarop ik vertelde dat ik van afwisseling houdt. Dat vond ze wel leuk en ik kreeg de vraag welke andere dames ik hier wel eens bezocht. Toen ik de namen Bianca en Paloma noemde begon ze te lachen. Dus je houdt van de donkere dames.......guilty as charged!

Ze stond op om haar verder te ontkleden en ik volgde haar om eens lekker in die mooie billen de knijpen. Ze begon een beetje te dansen en nodigde me uit mee te doen. Het voelde allemaal heel ontspannen en gezellig.

Vervolgens op het bed gaan liggen waar we uitgebreid geknuffeld hebben en tongzoentjes uitdeelden aan elkaar. Ze kwam lekker op me liggen en dat maakte de ervaring nog intiemer.

Door naar de pzc sessie. Wat kan ze heerlijk pijpen, lekker rustig, nat want daar houd ik van. Ze voelt het allemaal heel goed aan. En dat terwijl ik haar lekker mocht beffen (standje 69). Ik moest afkloppen, want anders hield ik het niet meer. Ze kwam weer lekker naast me liggen en er werd nog wat getongzoend.

Ik was inmiddels wel klaar om te neuken, dus werd het condoom gepakt en zo kon ik haar lekker missionaris standje neuken. Lekker rustig aan en na een tijdje gevraagd om doggy te doen en ook dat was heerlijk. Prachtig om tijdens het stoten naar die mooie billen te kijken.

Zoals meestal vroeg ik haar het af te maken door me af te trekken. Condoom eraf, olie erop en lekker relaxt aftrekken. Dat terwijl ze me lekker zoende en toen ze merkte dat ik daar heel geil van werd, ontstond er een intieme tongzoensessie. Het resultaat laat zich raden, niet veel later kwam ik heerlijk klaar.

Nog even gestreeld en toen was het tijd om mezelf weer op te frissen en aan te kleden. Tijdens het aankleden nog wat gekletst en vertelde ze dat ze vanaf volgende week (dat is dus 8 februari) voor een week of 6/7 vakantie heeft. In haar eigen woorden, om haar pussy rust te geven.

Degenen die mijn eerdere recensies hebben gelezen, weten dat mijn eerste ervaring met Manuela verre van goed was. Het feit dat ik haar daarop heb aangesproken heeft uiteindelijk tot resultaat gehad dat ze nu in mijn top 3 zit bij Escape.

Wat een leuke, mooie en vrolijke meid. Ik kan niet wachten tot ze weer terug is, echt een toppertje voor mij.
 
Vandaag bij Manuela geweest, er waren veel dames vrij maar Manuela was het vriendelijkst en trok me daardoor aan.
Gekozen voor vluggertje voor 50 euro, ze is erg vriendelijk en complimenteus.
Pijpen (met condoom) was super, wow wat kan zij dat goed! Daarna kwam ze bovenop me zitten maar niet lang, ze gaf aan dat mijn jongeheer te groot was… dat viel tegen. In missionaris eigenlijk hetzelfde ze vond me te groot en hield haar hand er tussen, om uiteindelijk maar me af te trekken (wat ze dan wel weer heerlijk doet) geëindigd met mezelf af te trekken terwijl zij me zoende en aan m'n tepel zoog en met mn ballen speelde.
Al met al, niet waarvoor ik gekomen was, maar ook weer niet ontevreden het pand verlaten.
 
Vandaag bij Manuela geweest, er waren veel dames vrij maar Manuela was het vriendelijkst en trok me daardoor aan.
Gekozen voor vluggertje voor 50 euro, ze is erg vriendelijk en complimenteus.
Pijpen (met condoom) was super, wow wat kan zij dat goed! Daarna kwam ze bovenop me zitten maar niet lang, ze gaf aan dat mijn jongeheer te groot was… dat viel tegen. In missionaris eigenlijk hetzelfde ze vond me te groot en hield haar hand er tussen, om uiteindelijk maar me af te trekken (wat ze dan wel weer heerlijk doet) geëindigd met mezelf af te trekken terwijl zij me zoende en aan m'n tepel zoog en met mn ballen speelde.
Al met al, niet waarvoor ik gekomen was, maar ook weer niet ontevreden het pand verlaten.
Instaptarief is 60 toch 🤔?
 
Vandaag bij Manuela geweest, er waren veel dames vrij maar Manuela was het vriendelijkst en trok me daardoor aan.
Gekozen voor vluggertje voor 50 euro, ze is erg vriendelijk en complimenteus.
Pijpen (met condoom) was super, wow wat kan zij dat goed! Daarna kwam ze bovenop me zitten maar niet lang, ze gaf aan dat mijn jongeheer te groot was… dat viel tegen. In missionaris eigenlijk hetzelfde ze vond me te groot en hield haar hand er tussen, om uiteindelijk maar me af te trekken (wat ze dan wel weer heerlijk doet) geëindigd met mezelf af te trekken terwijl zij me zoende en aan m'n tepel zoog en met mn ballen speelde.
Al met al, niet waarvoor ik gekomen was, maar ook weer niet ontevreden het pand verlaten.
Vervelend voor je dat de lengte van je pik een "probleem" was. Maar ik waardeer wel het delen van deze ervaring. Ik lees te vaak mannen die er prat op gaan een grote pik te hebben en dat bestempelen als de heilige graal. Er zit dus ook duidelijk een keerzijde aan een grote pik. En jij beschrijft dat zonder de dame af te branden. Netjes en dat verdient Manuela ook!
 
Instaptarief is 60 toch 🤔?
Als je lief kijkt is veel mogelijk.. 😉 maar achteraf bezien misschien deel van de oorzaak van de ervaring
Vervelend voor je dat de lengte van je pik een "probleem" was. Maar ik waardeer wel het delen van deze ervaring. Ik lees te vaak mannen die er prat op gaan een grote pik te hebben en dat bestempelen als de heilige graal. Er zit dus ook duidelijk een keerzijde aan een grote pik. En jij beschrijft dat zonder de dame af te branden. Netjes en dat verdient Manuela ook!
Dat verdiend ze zeker!!! Ze was heel aardig, netjes, op dat vlak een positieve uitzondering!
 
Terug
Bovenaan Onderaan