Recensie Manuela (Col), Doetinchem, Eroscentrum Escape k6 3,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heerlijke Dame is dat zeg.
Alles rustig geen haast, ze wil erg graag zoenen keer op keer. :)
pijpen doet ze heerlijk en gelijk ook met de ballen spelen.
De borsten zijn klein maar ik hou daar wel van.
In verschillende standjes mogen nemen, ook vingeren was geen probleem alleen het moest rustig.
Kortom voor mij was dit een top vrouw. de sex was heerlijk.
ze zij dat ze 28 was, maar dat is niet helemaal waar volgensmij. 🥳
Een aanrader deze Manuela, ik kom nog wel keer terug bij haar.
Pardon, manuele en kleine borsten, zijn joh siliconen cup DD of zo.
 
Heerlijke Dame is dat zeg.
Alles rustig geen haast, ze wil erg graag zoenen keer op keer. :)
pijpen doet ze heerlijk en gelijk ook met de ballen spelen.
De borsten zijn klein maar ik hou daar wel van.
In verschillende standjes mogen nemen, ook vingeren was geen probleem alleen het moest rustig.
Kortom voor mij was dit een top vrouw. de sex was heerlijk.
ze zij dat ze 28 was, maar dat is niet helemaal waar volgensmij. 🥳
Een aanrader deze Manuela, ik kom nog wel keer terug bij haar.
Borsten klein ? Heeft ze iets laten weghalen, ze had altijd minimaal cup D
 
ik denk dat deze borsten haar prima staan. :cool:
Zou misschien iets groter kunnen maar ag, ik snap het goed.
Ik kon gisteren het litteken nog goed zien.
Ze was super vrolijk dus prima.
Maar persoonlijk hou ik ook van niet te grote borsten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Jaren terug al eens bij Manuela geweest, maar dat was een afknapper. Het was in de Corona periode en toen vond ik haar afstandelijk en de sessie werd een flop.

Normaal gesproken is het dan over en uit voor mij. Maar ze heeft het altijd druk en ik heb hier toch wel goede dingen over haar gehoord.

Onder het mom tweede kans ben ik naar haar toe gelopen en eerlijk gezegd dat ik een slechte ervaring met haar heb gehad. Ze was verbaasd maar moest er wel om lachen.

Ik zei dat ik haar best een tweede kans wilde geven. Ze verzekerde mij dat ze veel terugkerende klanten heeft en dat ik geen spijt zou krijgen. Na de bevestiging pzc was ik om.

Netjes betaald en de sfeer was meteen oké. Terwijl ik mijzelf aan het opfrissen was stond ze te lachen en gaf aan het te waarderen dat ik zo open was over de vorige ervaring. Het ijs was duidelijk gebroken.

Ze begon me lekker te kriebelen met haar lange nagels, nog aangekleed in haar lingerie.

Zeker een kwartier elkaar staan te betasten, knuffelen en kusjes uitdelen.

Vervolgens mocht ik op bed gaan liggen en vervolgde dit ritueel zich nog even, inmiddels naakt. Wat volgde was een heerlijke pzc sessie, waarbij ze mij prima aanvoelde.

Overgegaan op standje 69 waarbij ik redelijk snel moest afkloppen omdat ik te geil werd.

Haar verzoek om te neuken (met condoom uiteraard) afgeslagen, want ik had zin om de rest van de tijd lekker lang afgetrokken te worden.

Ook hierbij voelde ze me perfect aan. Lekker langzaam, beetje teasen, met als resultaat een voldaan hoogtepunt.

Ik ben blij dat ik de stoute schoenen aan heb getrokken en haar en tweede kans heb gegeven.

Ik vind Manuela een prachtige vrouw. Ze is teder en grappig en waardeert dus ook dat je eerlijk bent.

Bij het afscheid vroeg ze of alles naar wens was geweest en heb ik dat volmondig beaamd. En toen ik zei dat als ik de volgende keer niet meteen weer binnen kom, het niet aan haar ligt, maar dat ik van afwisseling houd, begon ze te lachen.

Redemption! Absoluut dat ik haar vaker ga bezoeken.

Ze gaf overigens aan tussen kerst een paar dagen vrij te zijn. Exacte datums heb ik niet gevraagd.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Tussen kerst en oud en nieuw Manuela bezocht. dit was al heel wat jaartjes geleden. Ik weet nu ook wel weer waarom....
Bij gebrek aan andere beschikbare dames toh de gok nog eens genomen, mede door relatief veel goede recensies hier maar ik kan kort zijn: als je snel van je geld af wilt en dan het meeste werk nog zelf moet doen is dit een goede keus. Misschien wilde ze door de drukte graag zoveel mogelijk afwerken op een dag maar mij ziet ze niet meer binnen.
 
Tussen kerst en oud en nieuw Manuela bezocht. dit was al heel wat jaartjes geleden. Ik weet nu ook wel weer waarom....
Bij gebrek aan andere beschikbare dames toh de gok nog eens genomen, mede door relatief veel goede recensies hier maar ik kan kort zijn: als je snel van je geld af wilt en dan het meeste werk nog zelf moet doen is dit een goede keus. Misschien wilde ze door de drukte graag zoveel mogelijk afwerken op een dag maar mij ziet ze niet meer binnen.
Jammer zeg, de ervaringen zijn inderdaad wisselend blijkt maar weer.
 
Jammer dat zo verlopen is. Ik ga altijd tevreden de deur uit. Denk dat ze haar vaste klanten meer "verzorgd" dan de vlugge voorbijganger..
Geen idee, vanuit mijn ervaring begrijp ik niet dat ze vaste klante heeft haha. Tenzij je eg masochistisch van aard bent wellicht. Ze ziet me regelmatig in Esape wanneer ik één van de toppers (Gina, ruby, Natascha, maria, Paloma etc. ) bezoek. Dus om mij nou helemaal een vlugge voorbijganger te noemen..... Voorgenoemden weten ook dat ik wel eens bij hun buurvrouw naar binnen loop maar geven altijd een top service. De ontmoeting met Manuela was Escape onwaardig.
 
Ze werkt er al jaren en wordt druk bezocht.. vindt ik niet "onwaardig"...
ik bedoel 'mijn ontmoeting'. en ja, het stak wel heel erg matig (understatement) af bij wat ik bij andere genoemde dames gewend ben in Escape. Misschien wilde ze in de vakantieperiode met veel lopers en weinig dames nog even flink cashen door er zoveel mogelijk af te werken maar op lange termijn is dit geen best verdienmodel.
Bovendien gaan van jouw berichten er ca 20 over Manuela dus óf je referentiekader lijkt wat beperkt, óf je hebt andere redenen om louter positief over haar te schrijven, misschien een hele goede klik met deze dame.
 
hobbybob... iedereen heeft wel zijn favoriete dame.. ;)
Gisteren wilde ik naar Paloma maar helaas ze was er niet.
Langs Manuela gelopen maar gordijnen waren dicht.
Rondje gelopen en net dat ik aankwam gingen de gordijnen open.
Wandelaar liep glimlachend naar buiten en dat snap ik wel.
Zie daar 2 dames staan, Manuela en Maria kamer nr 32.
Dus hier was een trio bezig geweest.
Even gewacht voor ik naar binnen ging en toen ik naar binnen ging lachte Maria vriendelijk.
Gordijnen dicht en Manuela gevraagd, een heerlijke trio gehad?
Jazekers was goed. Naar de kosten ervan gevraagd, begint bij €100.- voor elke dame. Dat ga ik de volgende keer doen zei ik haar, nu niet genoeg geld bij me.
Het was een snel bezoekje, even heerlijk laten pijpen zc.
Deze maand is ze er nog en gaf aan in februari op vakantie te zijn.
 
Gisteren wilde ik naar Paloma maar helaas ze was er niet.
Langs Manuela gelopen maar gordijnen waren dicht.
Rondje gelopen en net dat ik aankwam gingen de gordijnen open.
Wandelaar liep glimlachend naar buiten en dat snap ik wel.
Zie daar 2 dames staan, Manuela en Maria kamer nr 32.
Dus hier was een trio bezig geweest.
Even gewacht voor ik naar binnen ging en toen ik naar binnen ging lachte Maria vriendelijk.
Gordijnen dicht en Manuela gevraagd, een heerlijke trio gehad?
Jazekers was goed. Naar de kosten ervan gevraagd, begint bij €100.- voor elke dame. Dat ga ik de volgende keer doen zei ik haar, nu niet genoeg geld bij me.
Het was een snel bezoekje, even heerlijk laten pijpen zc.
Deze maand is ze er nog en gaf aan in februari op vakantie te zijn.
wat betaalde je voor PZC? ze vroeg mij laatst 100,- (niet op ingegaan btw). dan had ik voor dat geld liever een trio met Maria gedaan haha
 
Vandaag weer bij deze mooie vrouw geweest.
ga geen volledige recensie schrijven maar gewoon even in het kort.
Ik wilde weer voor Manuela gaan dus ben gelijk naar binnen gegaan nergens naar gekeken alleen of ze er was 🥳 En ze voelde het volgensmij want ze kwam net naar buiten. mijn geluk kon niet op.
Wat een prachtige vrouw met heerlijk lichaam.
Even lekker gekletst prijs afgesproken en een half uur genoten van haar.
Ik heb altijd beetje spanning maar met deze vrouw is het gelijk goed. :)
Lekker veel knuffelen/aanraken/beetje tongen/kletsen,zoenen/vingeren en stuk of wat standjes gedaan. Ik hou er zo van.
Niet dat van allemaal snel snel, ze neemt alle tijd.
Ze is ook super grappig en aardig. Het is en blijft mijn Favoriete Dame.
En als is goed is blijf ik daar ook bij, ga ik niet vlug naar een ander in Escape.
see you girl:love:;) Kom zeker over een tijd(je) weer terug.
Dus zeker een aanrader deze manuela.
 
Terug
Bovenaan Onderaan