Recensie Manuella/Angel, Roeselare (Voorheen Deinze/Aalst/Turnhout ) 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PardonMySins

Stamgast
Forumpionier
421
09/07/21
270
29
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/manuella-sweet-and-naughty.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
RL foto's tonen de dame in kwestie maar in realiteit zitten er heel wat meer kilotjes in haar achterwerk. Een petite dame met de spreekwoordelijk typische latijns amerikaanse asset, voor de liefhebbers dus.
Gebaseerd op de RL advertentie en online communicatie zou je een tamelijk hoog GFE verwachten maar niets is minder waar. Nauwelijks een vluchtig zoentje kon er af, laat staan wat tongzoenen. Borsten mochten vrijwel niet aangeraakt worden. Beffen kon maar voor een minuutje of zo en pmc was ook vrij kort en er werd vrij snel aangespoord tot missionaris neuken.
Gelukkig maar voor een quicky sessie gegaan want dit was allemaal zeer ondermaats.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/gfe-hot.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
TLDR: vreselijk, te mijden, alsook de hele locatie

Beste lezers,

Uw dienaar is niet enkel slaafs uw rapporteur van het massagelandschap in het brede Vlaanderen, maar af en toe ook slaafs volger van zijn stengel. Zoals jullie zelf wel al zullen ondervonden hebben leidt dit zelden tot goede resultaten.

In elk geval liep ik door omstandigheden op een zeer dwaas uur door de Denderstad en kreeg het dwaze idee van de lokale redlights eens te checken alvorens weer naar de thuisstad terug te keren.

Ik stuitte op de advertentie van Manuella en dacht: waarom niet, gokje wagen! Kijk: iemand moet de eerste zijn. Je kan niet altijd aan de reviews blijven plakken me dunkt.

Eenmaal aangekomen verscheen er een vrij mollig en cute dame aan de deur. Tot dusver het positieve. Verder: slechte hygiëne op de kamer. Douche mogelijk, geen handdoeken. BJ, ondanks anders af gesproken, al heel snel met. Buitengewerkt. Spreekt enkel Portugees. Douche incluis stond ik na 10 minuten buiten.

Niet de enige slechte ervaring op het Latina-adres in de buurt van de Tereosfabriek in Aalst. Achteraf beschouwd zit er waarschijnlijk een kwalijk circus achter deze locatie. Dame te mijden, en bij uitbreiding de locatie.

Caveat emptor!

P.S. Uit mijn twee laatste reviews zou je kunnen opmaken dat ik de laatste tijd niet één serieuze dame vind, maar geen zorgen: ik rapporteer vooral de te vermijden dames!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sweet-and-hot-30.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tja, er weer ingetrapt. Colombiaanse; veel beloven maar weinig leveren.
Zeer klein meisje met een serieus stevige kont. Mooi snoetje. Spreekt 3 woorden Engels. Geen PZC, geen tongzoenen, beffen mag 3 seconden. Geneukt in verschillende standjes
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/angel-sweet-hot.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Enkele maanden terug bezocht ik deze dame in het centrum van Roeselare. Deze dame stuurde geen selfie terug. Dit was dan ook een gok. De foto's zien er veel belovend uit. In de inkomhal liet ze me binnen en dan met de trap naar boven in het appartements gebouw. Eenmaal boven opende een deur. Het meisje vannop de foto verschilt wel met de verschijning. Maar het is wel degelijk hetzelfde meisje met dezelfde tattoos, op de foto's staat ze gewoon op haar best met alles erop en eraan maar aan de deur was de hoge gehalte een stuk minder. Spijtig. Ze sprak Engels (een beetje) maar vooral Spaans. Ik betaalde 80€ voor 30 minuten dacht ik. Eenmaal betaald gingen de kleren uit. Strelen en aanraken kon, daarna pijpen wat matig was, het kutje was voor mij niet strak genoeg… de intresse was half weg half aanwezig , met de hand afgerond wat wel vlot verliep. De date was goed maar er komt geen vervolg aan dit verhaal. Ik raad het dus niet aan (mijn mening) ze is wel vriendelijk en proper , de kamer was ook in orde en was zelfs verlicht , dit kon je niet zien vanaf de buitenkant. Tot zover de date in Roeselare , kussen kon niet en alles was met condoom
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.578
Berichten
728.507
Leden
33.553
Nieuwste lid
Giggle07
Terug
Bovenaan Onderaan