Recensie María/Marie, Zoetermeer (Amsterdam, Rotterdam) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

olie1969

Vaste klant
169
01/08/21
138
46
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1130772-mar%C3%ADa#overview
Totale kosten (in euro)
110
Ik was nieuwsgierig naar deze dame omdat ze volgens de ad moedermelk heeft. Het heeft meerdere pogingen geduurd voordat het via WhatsApp lukte om een afspraak te maken. Heel vaak was ze offline, of ze gaf paar korte antwoorden en hielden de reacties daarna op.

Het zou de dame van de foto's kunnen zijn. Ik heb niet aan gedacht om te letten of ze die grote tattoo op haar been heeft. In ieder geval heeft ze die grote borsten die heerlijk zacht zijn.

Vooraf had ik niet afgesproken wat ze wel of niet aanbied (was al blij dat ik eindelijk een afspraak had).

Helaas bleek ze ter plekke volgens eigen zeggen al maanden geen melk te hebben. Verder zijn haar mogelijkheden beperkt, ook wel te verwachten voor deze prijs. Tongzoenen of zoenen op mond vermeed ze. PZC is niet mogelijk. Er was een tweede dame aanwezig, die doet dit wel voor €50 extra.

Maar verder is haar inzet wel ok. In het begin met haar heerlijke borsten gespeeld. Pijpen was niet heel speciaal. We hebben meerdere standjes geneukt.

Na het klaarkomen maakte ze geen aanstalten om de tijd vol te maken. Ik was hooguit 15-20 min binnen geweest.

Voor mij was het nog wel voldoende. Maar eerlijk gezegd had ik liever een andere dame bezocht omdat ik vooraf andere verwachtingen had.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1130772-mar%C3%ADa#overview
Totale kosten (in euro)
110
Is niet de dame op de foto.
Kan geen engels, maar goed dat weet je vaak.
Ik betaal voor 30min en sta met 15min al buiten.
Ik vraag vooraf kan ik betalen via tikkie, ja dat kan.
Echter daar kom ik er achter dat ik 10 euro meer moet betalen.
Meld dit dan wel even van te voren. Nee dit kan ik niet van te voren raden.

Mooie dame, maar betreft het bovenstaande. is er veel beter
te vinden voor dit geld.

ik ga maar weer terug naar quickies, want de 30min word je ook zo naar 15 min naar buiten gezet. jammer.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1130772-mar%C3%ADa
Totale kosten (in euro)
110
Ik heb (gelukkig) een heel andere ervaring. Ondanks dat ik na het lezen van deze reviews beter zou moeten weten, trokken haar foto's me zo aan dat ik het er toch op heb gewaagd. En verdomd, dat was een goede zet.

Ik probeerde haar al een tijd te pakken te krijgen, maar steeds tevergeefs. Totdat ze opeens vriendelijk en toegankelijk terug appte. Na wat leuke woorden kwam een rustige videocall en kon ik duidelijk zien dat dit gewoon helemaal de dame is, de foto's zouden vandaag gemaakt kunnen zijn.

Afgereisd naar het romantische Zoetermeer, waar mevrouw in een saai rijtjeshuis snel de deur open deed. Ze was kleiner dan ik had verwacht (klopt wel met haar profiel, op de foto's lijkt ze alleen langer). Aangezien ze gekleed was in een nietszeggende badjas, was het nog even gissen naar haar lichaam, maar het zag er waarheidsgetrouw uit. Snel naar boven, waar ze super vriendelijk en toegankelijk bleek. Ze spreekt voldoende Engels om te kunnen converseren. Omdat ik toch nog wat op mijn hoede was, heb ik voor een half uur betaald. Snel onder de douche!

Eenmaal terug in de kamer bleek ze gretig en zeker niet terughoudend. Ze zoende direct en ook met tong. Door haar neusring was het af en toe wat zoeken naar een goede houding, daar kon ze wel om lachen (ik ook). Pijpen was met condoom, maar uitstekend en vrijwel helemaal naar binnen. Het was wat kort, maar ik had natuurlijk ook maar een half uur. Ik verwacht dat bij wat meer tijd er uitgebreid aandacht zal zijn.

Over de sex kan ik kort zijn, die was uitstekend. Haar geweldige tieten zijn een speeltuin op zich en je mag ze op alle manieren verwennen. Haar lichaam is precies mijn smaak en ik heb mijn ogen uitgekeken. Ook haar tattoo is stijlvol, hopelijk houdt ze het daarbij en maakt ze geen leven schilderij van haar lichaam. We hebben in no time een halve kamasutra afgewerkt en het is mijn eigen schuld dat het uiteindelijk stopte. Ik voelde me toch wat gehaast, doordat ik normaal voor een uur ga en nu dus niet. Geen klokkijken dus. Ik vond het wel wat jammer dat er glijmiddel aan te pas kwam, maar dat komt mogelijk ook doordat ik weinig tijd aan voorspel kon besteden.

Een prima date die ik absoluut vaker ga ervaren. Ook achteraf nog rustig napraten en douchen. Ze reist rond door het land en blijft nergens heel lang, vooral ivm problemen met het vinden van een goede lange termijn lokatie. Hopelijk zwerft ze nog een tijdje in de regio rond.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan