Recensie Mar, Tilburg (voorheen Arnhem, Kerkrade, Utrecht, Nijmegen, Heerlen, Zwolle) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MB85

Newbie
6
02/08/21
4
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/1425831-mar#overview
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent heb ik een leuke afspraak gehad met deze mooie dame. Ze was direct vriendelijk en had een positieve vibe. Na het afhandelen van de verplichtingen heb ik op het bed plaatsgenomen en mij over gegeven aan haar pijpkunsten. Deze waren zeer aangenaam, ze keek mij aan, had voldoende afwisseling en voelde precies aan dat ik van een goede deep troath hou. Ze weet haar lichaam heerlijk te positioneren zodat ze bij het pijpen haar ass lekker hoog houd. Daarna nam ze het initiatief om met haar heerlijke Latina ass naar mij toe te gaan zitten en liet hem er rustig in glijden. Na wat afwisselende posities hield ik het niet meer en met wat geile aanmoediging van haar kwam ik lekker klaar. Top ervaring, ik kom zeker terug!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben hier 3 weken geleden geweest. Contact via Whatsapp gaat snel in het Engels via een planner. Afgesproken voor een uur.
daar aangekomen toch nog 20 extra voor pzc wat er eigenlijk bij zou zitten.
de dame is een leuke meid, vrolijk en in voor een grapje.
eerst de financiën en dan even douchen.
pijpen doet ze heerlijk diep en nat. Intiem was goed, zeker doggy om lekker tegen die kont aan te stoten.
ronde 2 nog een paar standjes gedaan en me toen verder laten pijpen. Klaargekomen over haar borsten. Tongzoenen doet ze niet. Ook al staat dat wel in de adv. Als afsluiting samen douchen waarbij ze me nog lekker ingezeept heeft was wel heel fijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan