WHEM Mara, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, ik heb ze al meermaals bezocht. Ik ga er zeker nog bij terug. Ze neemt initiatief en heeft een lekker lijf.
Er zijn hier collega wandelaars die haar te mondig vinden omdat ze soms rechtuit haar gedacht durft zeggen. Ze is geen domme meid.
Ze vraagt iets meer dan de standaard, maar ik heb er nooit spijt van gehad dat ik ze heb uitgegeven aan haar. Meestal ben ik ook niet stipt binnen het uur buiten.

Ja, ik heb ze al meermaals bezocht. Ik ga er zeker nog bij terug. Ze neemt initiatief en heeft een lekker lijf.
Er zijn hier collega wandelaars die haar te mondig vinden omdat ze soms rechtuit haar gedacht durft zeggen. Ze is geen domme meid.
Ze vraagt iets meer dan de standaard, maar ik heb er nooit spijt van gehad dat ik ze heb uitgegeven aan haar. Meestal ben ik ook niet stipt binnen het uur buiten.
Waar ontvangt ze ergens in het Gentse? Ik hoef geen adres natuurlijk, maar ongeveer?
En locatie? Discreet en hygiënisch?

Ik heb haar totnogtoe één keer bezocht.
Service was top maar ik was ietwat teleurgesteld in haar looks.
Op basis van haar foto's had ik me haar toch iets knapper voorgesteld maar da's natuurlijk persoonlijke smaak.
Locatie was toen omgeving Kouter. Ja, discreet en proper.

Terug
Bovenaan Onderaan