Recensie Mara, Helmond 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Investigabiles

Stamgast
Forumpionier
323
22/07/21
356
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/helmond/3342764-mara
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een bezoekje gebracht aan Mara. Foto's zagen er leuk uit. Via whatsapp contact gelegd en reageert lekker vlot. Even kort videobellen en de dame komt overeen zoals op de foto's. Sommige opties zijn extra en vooraf besproken met elkaar.

Richting opgegeven plek gereden en op de parkeerplaats geappt. Locatie is makkelijk te bereiken en genoeg parkeerplekken.

Na binnenkomst een mooie dame om te zien. Afgesproken voor 30min. Even kort over ditjes en datjes. Voor haar leeftijd ziet ze er heerlijk uit en strak in haar vel, slank lichaam en heerlijke billen. Spreekt meerdere talen waaronder ook Duits.
Vooraf thuis gedouched (vind ik prettiger), kleertjes uit en het spel kon beginnen. Kort gezoend en zij mocht mij verwennen, pijpen kan ze heerlijk maar beetje aan de korte kant. Hierna op mij laten zitten en ze is heerlijk strak van beneden. Ik dacht dit ga ik niet lang volhouden en zeker niet met dat prachtig lijf. Standjes gewisseld en heerlijk klaargekomen. Het fijne is dat ze mee gaat in het spel en zelf ook standjes voorsteld. Helaas, niet aan doggy gekomen maar de volgende keer als ze weer in de buurt is ga ik zeker terug.

Helaas, vertrekt ze morgen naar een andere stad en te ver voor mij voor een nieuw bezoekje. Ontvangt samen met een andere dame en haar ook even kort gezien en gesproken. Beide zijn heel prettig en zeer respectvol in de omgang. Leuke dames!! Hygiene is uitstekend en Mara is netjes, schoon en verzorgd. Achteraf nog de mogelijkheid gehad om te wassen. Wie weet of er een trio in het verschiet ligt!

Herhalingsgevaar? Yes!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan