WHEM Marbel - Anderlecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik, en ik vind ze te passief.

Haar goesting is omgekeerd evenredig met haar borstomvang.

Haar buikomtrek is des te groter, vandaar de zorgvuldig getrokken fotos.

Ze heeft ook een tiktok account die dit bevestigd.

Ze is woonachtig in Rotterdam, dus je kan er wel Nederlands mee praten.

Op youppie heeft ze een topic vol:
 
Als ik me niet vergis had deze wel positieve recensies op hookers

Ik, en ik vind ze te passief.

Haar goesting is omgekeerd evenredig met haar borstomvang.

Haar buikomtrek is des te groter, vandaar de zorgvuldig getrokken fotos.

Ze heeft ook een tiktok account die dit bevestigd.

Ze is woonachtig in Rotterdam, dus je kan er wel Nederlands mee praten.

Op youppie heeft ze een topic vol:
Als ik me niet vergis had deze wel positieve recensies op hookers
Hier wat oude recensies
 
voila, bevestiging dus van wat ik al zei en zelf ervaren heb: zeer middelmatige service, in het beste geval...

grappig om mijn review daar tussen te zien op een totaal nieuw forum, die hebben blijkbaar wel veel kunnen redden van hookers.nl....
 
voila, bevestiging dus van wat ik al zei en zelf ervaren heb: zeer middelmatige service, in het beste geval...

grappig om mijn review daar tussen te zien op een totaal nieuw forum, die hebben blijkbaar wel veel kunnen redden van hookers.nl....
Ik weet niet hoeveel je gelezen hebt, maar zeker de twee eerste reviews waren toch redelijk lovend, en dan nog twee middelmatige.
 
Ik weet niet hoeveel je gelezen hebt, maar zeker de twee eerste reviews waren toch redelijk lovend, en dan nog twee middelmatige.
Dan heb jij niet goed gelezen wat ik zei en deel.
Dus 6 gebruikers in totaal op dat ene forum, en wat met de talloze reviews op youppie dan??? 🤷‍♂️
6 gebruikers waarbij 2 'redelijk positief is al positief voor u dan?

Soit, kies gerust bewust om die hele youppie link te negeren en enkel te kijken naar die 6 ervaringen op venery (waarvan 1 van mij trouwens), om zo een gemiddelde ervaring als best te concluderen...tis toch uw keuze als je daar geld wilt aan uitgeven of niet.
 
Dan heb jij niet goed gelezen wat ik zei en deel.
Dus 6 gebruikers in totaal op dat ene forum, en wat met de talloze reviews op youppie dan??? 🤷‍♂️
6 gebruikers waarbij 2 'redelijk positief is al positief voor u dan?

Soit, kies gerust bewust om die hele youppie link te negeren en enkel te kijken naar die 6 ervaringen op venery (waarvan 1 van mij trouwens), om zo een gemiddelde ervaring als best te concluderen...tis toch uw keuze als je daar geld wilt aan uitgeven of niet.
Misschien moet jij eens wat beter lezen. In mijn eerste post heb ik het over Hookers. Dus ervaringen op Hookers, niet meer en niet minder. En voor de rest heb ik jou advies niet nodig! We gaan het hier bij laten, want het is de discussie niet waard.
 
Echt waar, nogmaals, naast beperkte hookers.nl/venery reviews, zijn er veel meer reviews te vinden in haar youppie topic!

Mijn advies heb je uiteraard niet nodig, maar je zit anderzijds swel op een forum waar men er ervaringen deelt, raar. 🤔🤷‍♂️🤣

En ik herhaal het nog ne keer,
Tis uw keuze als je daar geld wilt aan uitgeven of niet.
Bezoek en neuk ze dan ipv erover te blijven lullen.
 
Echt waar, nogmaals, naast beperkte hookers.nl/venery reviews, zijn er veel meer reviews te vinden in haar youppie topic!

Mijn advies heb je uiteraard niet nodig, maar je zit anderzijds swel op een forum waar men er ervaringen deelt, raar. 🤔🤷‍♂️🤣

En ik herhaal het nog ne keer,
Tis uw keuze als je daar geld wilt aan uitgeven of niet.
Bezoek en neuk ze dan ipv erover te blijven lullen.
Als er hier iemand lult en onbeleefd is, dan zijt gij het wel. Maar ge hebt 100% gelijk. Tevreden nu?
 
Gaat niet om gelijk hebben, maar lul vooral verder off topic zoals je nu weer bezig bent
Nogmaals, ze heeft 2 topics en kijk niet enkel naar de oude hookers.nl, maar bekijk ook Youppie, bladzijden aan reviews en meningen.

En reageer int vervolg inhoudelijk door ze een bezoekje te brengen, want nu lul maar wat af ja inderdaad.
 
Gaat niet om gelijk hebben, maar lul vooral verder off topic zoals je nu weer bezig bent
Nogmaals, ze heeft 2 topics en kijk niet enkel naar de oude hookers.nl, maar bekijk ook Youppie, bladzijden aan reviews en meningen.

En reageer int vervolg inhoudelijk door ze een bezoekje te brengen, want nu lul maar wat af ja inderdaad.
Ik reageer zoals ik dat wil, daar heb jij niets aan te vertellen. Ik ga ze ook niet bezoeken wat ze interesseert mij niet. Ik heb ze ook nergens aangeraden of wat dan ook. Ik heb enkel gezegd dat ik DACHT dat ze op Hookers goede recensies had, hetgeen niet helemaal fout was. Dit gewoon om andere forumleden in te lichten.
Begrijpend lezen is precies aan u niet besteed! Anderen verwijten maken gaat u precies wel beter af.
Hier houdt het voor mij nu op. Met u is een normale conversatie in deze niet mogelijk.
 
Ik, en ik vind ze te passief.

Haar goesting is omgekeerd evenredig met haar borstomvang.

Haar buikomtrek is des te groter, vandaar de zorgvuldig getrokken fotos.

Ze heeft ook een tiktok account die dit bevestigd.

Ze is woonachtig in Rotterdam, dus je kan er wel Nederlands mee praten.

Op youppie heeft ze een topic vol:
Wat is haar tiktok?
 
Ik reageer zoals ik dat wil, daar heb jij niets aan te vertellen. Ik ga ze ook niet bezoeken wat ze interesseert mij niet. Ik heb ze ook nergens aangeraden of wat dan ook. Ik heb enkel gezegd dat ik DACHT dat ze op Hookers goede recensies had, hetgeen niet helemaal fout was. Dit gewoon om andere forumleden in te lichten.
Begrijpend lezen is precies aan u niet besteed! Anderen verwijten maken gaat u precies wel beter af.
Hier houdt het voor mij nu op. Met u is een normale conversatie in deze niet mogelijk.
*geeuw*

blijf vooral off topic neuten, je bent er blijkbaar goed in

Wat is haar tiktok?

 
Nu ik zal ook maar wat vertellen.

In tegenstelling tot wat hier gezegd wordt zou ik Marbel absoluut niet als dik omschrijven. Haar middel is gewoon normaal met n beetje chub, dat is het wel.

Haar borsten zijn kolossaal, en bovendien enorm zwaar, nog zwaarder dan je zou verwachten gezien de grootte, zeer dens.

Helaas is haar service wat passief, en mag je niet aan de tepels zuigen of aanraken, ook moet je wat voorzichtig zijn met haar borsten. Heel jammer. Gezien dat ze vrij goedkoop is (60 euro voor een half uur, 120 voor n uur) kan ik haar als wonder der natuur zeker aanraden, redelijk slanke vrouwen met zulk een tietformaat en massa is uitermate zeldzaam.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan