Recensie Marcella, Emmanuela’s Angels, Waasmunster 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oldy

Wandelaar
81
12/11/21
40
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren eens langs geweest gekozen voor Marcella. Is Columbiaanse met echte grote borsten, lieve aangename dame. pijpt zalig, echt diep en niet teveel trekken en vergeet kontgaatje niet voor de liefhebbers. 69 gedaan waar ze echt van genoot terwijl ze mij pijpte en ik haar clit likte, al gauw mijn gezicht onder haar kutsappen. Dan zij bovenop, nadien doggy style en klaar. Nog massage en zalig uurtje was voorbij. Zal haar zeker nog bezoeken ze blijft nog drie weken. hoort in rijtje van Lucia en Patricia
 
Gisteren eens langs geweest gekozen voor Marcella. Is Columbiaanse met echte grote borsten, lieve aangename dame. pijpt zalig, echt diep en niet teveel trekken en vergeet kontgaatje niet voor de liefhebbers. 69 gedaan waar ze echt van genoot terwijl ze mij pijpte en ik haar clit likte, al gauw mijn gezicht onder haar kutsappen. Dan zij bovenop, nadien doggy style en klaar. Nog massage en zalig uurtje was voorbij. Zal haar zeker nog bezoeken ze blijft nog drie weken. hoort in rijtje van Lucia en Patricia
Doet Marcella tongzoenen?
 
Gisteren eens langs geweest gekozen voor Marcella. Is Columbiaanse met echte grote borsten, lieve aangename dame. pijpt zalig, echt diep en niet teveel trekken en vergeet kontgaatje niet voor de liefhebbers. 69 gedaan waar ze echt van genoot terwijl ze mij pijpte en ik haar clit likte, al gauw mijn gezicht onder haar kutsappen. Dan zij bovenop, nadien doggy style en klaar. Nog massage en zalig uurtje was voorbij. Zal haar zeker nog bezoeken ze blijft nog drie weken. hoort in rijtje van Lucia en Patricia
Even een vraagje over Marcella wat is haar leeftijd en pijpt ze zonder condoom.
En tot slot kun je er ook mee tongzoenen?
 
Even een vraagje over Marcella wat is haar leeftijd en pijpt ze zonder condoom.
En tot slot kun je er ook mee tongzoenen?
schat haar zeker 45jr, heeft een enorme boezem. ben haar van de week in de badkamer in hare blote tegengekomen, heel vriendelijk maar verder geen ervaring mee. Is mijn type niet. maar ik zou ze u niet aanraden; als je Victoria al heel slecht vond en nog nooit een goede ervaring had in dit huis, ... zoals je al meermaals hebt meegedeeld, en zelf beter adresjes hebt waar je nooit recensies over schrijft ...
 
schat haar zeker 45jr, heeft een enorme boezem. ben haar van de week in de badkamer in hare blote tegengekomen, heel vriendelijk maar verder geen ervaring mee. Is mijn type niet. maar ik zou ze u niet aanraden; als je Victoria al heel slecht vond en nog nooit een goede ervaring had in dit huis, ... zoals je al meermaals hebt meegedeeld, en zelf beter adresjes hebt waar je nooit recensies over schrijft ...
Of ik dat nu schrijf of niet das mijn mening en hetgeen ik in het verleden meegemaakt heb zet ik hier gewoon neer daar is niets mis mee Denk ik .
Ieder zijn mening over hun bezoeken en als dat bij mij nu tegen viel in het verleden dan is dat zo daarom geen slecht woord gewoon de ervaring ermee.
 
schat haar zeker 45jr, heeft een enorme boezem. ben haar van de week in de badkamer in hare blote tegengekomen, heel vriendelijk maar verder geen ervaring mee. Is mijn type niet. maar ik zou ze u niet aanraden; als je Victoria al heel slecht vond en nog nooit een goede ervaring had in dit huis, ... zoals je al meermaals hebt meegedeeld, en zelf beter adresjes hebt waar je nooit recensies over schrijft ...
Jos 45j is misschien iets te veel is wel 40+ beetje mollig maar had er altijd al gehad slanke met eerder kleine borsten nu gekozen voor hele grote en is meegevallen voor deze keer toch maar natuurlijk smaken verschillen gelukkig maar. Zijn soms de iets mindere die dan soms beter hun best doen. Zal eens laten weten volgende keer.

Of ik dat nu schrijf of niet das mijn mening en hetgeen ik in het verleden meegemaakt heb zet ik hier gewoon neer daar is niets mis mee Denk ik .
Ieder zijn mening over hun bezoeken en als dat bij mij nu tegen viel in het verleden dan is dat zo daarom geen slecht woord gewoon de ervaring ermee.
Als het ergens anders dan toch beter is waarom hier dan blijven zeveren
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan