WHEM Margo Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week geweest!
Hele aardige vrouw. Makkelijk een afspraak gemaakt voor smiddags. Bij aankomst een bakje koffie en wat kletsen ( engels en ging niet van de tijd af) en daarna op bed een heerlijke massage gehad! Ze wil wel heel graag prostaat massage geven maar dat is niet mijn ding.... op een gegeven moment omdraaien en nog wat massage en even later pakte ze een condoom..... die in de verpakking bleef maar ze zoog heerlijk totdat ik bijna klaarkwam en maakte het met de hand af!! Tijd ruim volgemaakt en na afloop heerlijk douchen met keuze uit 3 soorten douchegel en schone handdoek! Voor herhaling vatbaar!
 
Vorige week geweest!
Hele aardige vrouw. Makkelijk een afspraak gemaakt voor smiddags. Bij aankomst een bakje koffie en wat kletsen ( engels en ging niet van de tijd af) en daarna op bed een heerlijke massage gehad! Ze wil wel heel graag prostaat massage geven maar dat is niet mijn ding.... op een gegeven moment omdraaien en nog wat massage en even later pakte ze een condoom..... die in de verpakking bleef maar ze zoog heerlijk totdat ik bijna klaarkwam en maakte het met de hand af!! Tijd ruim volgemaakt en na afloop heerlijk douchen met keuze uit 3 soorten douchegel en schone handdoek! Voor herhaling vatbaar!

Dat klinkt goed. Wat was je kwijt? En doet ze nog meer dingen dan masseren en pijpen?
 
Ik deel Aaltje's bericht volledig. Wat moeilijk contact mee te krijgen en communicatie is wat lastig omdat ze de talen niet spreekt. De massage zelf is prima en het is geen klokkijkster. Over een dagen zou ze weg.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan