Recensie Margo, Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 111

Wandelaar
Forumpionier
51
30/06/21
94
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.divine-girls.com/profile/margo-hello
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Drastische tijden vragen om drastische maatregelen. Gezien het absoluut ondermaatse aanbod van dames in mijn gebruikelijke regio werd het tijd om eens wat verder te reizen, en wat meer uit te geven. Via de Franstalige collega's kwam ik terecht op het profiel van Margo (https://www.divine-girls.com/profile/margo-hello).

TLDR: perfect.

's Morgens afspreken voor de namiddag lukte vlot via whatsapp.

Hoewel de ervaring mij, en waarschijnlijk velen onder jullie, cynisch maakt op dit vlak, is Margo echt de dame vanop de glamourshots van haar pagina. Ze is een goddelijke verschijning. Ze is iets groter dan op haar profiel aangegeven (eerder naar de 175cm) en is een slanke, elegante verschijning.

Over de ontvangstlocatie kan ik weinig zinnig meegeven. Ik bezocht haar in Antwerpen in een net appartement met discrete inkomhal. Parking alom, het was in het hartje van de stad. Evenwel is ze ondertussen al naar Brussel verhuisd. Maar ik ga er van uit dat zo'n klassedame er dezelfde standaard op naslaat qua locatie in gelijk welke stad.

Bij de kennismaking komt ze heel ontspannen en open over. Ze spreekt Engels op een goed niveau. Ze staat erop dat je een douche neemt, wat begrijpelijk is.

Wat de exploten zelf betreft is het eenvoudig: ze doet gewillig alles wat op haar profiel staat, en ze accepteert (op vriendelijke wijze) niet wat er niet opstaat. Het is een echte pro, in de goede zin van het woord: ze nam op voorhand vlot polshoogte van hoe ik de sessie zag verlopen. Wat mij betreft was het een uurtje feilloze GFE-experience. Ze gaat volledig op in het spel. Als ik er niet net voor betaald had, zou ik het nog geloven ook.

De tijd werd gerespecteerd, en ik kreeg een "gentle reminder" toen we tegen het einde van de sessie aan het aanlopen waren. Ik zelf was de tijd al lang uit het oog verloren.

Wat mij betreft was het één van de beste betaalde dates die ik ooit had gehad. Normaal ga ik niet voor deze prijsklasse, maar in dit geval was het het absoluut waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan