Recensie Maria 2pg1p2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

marbossie

Wandelaar
Supporter
88
18/01/22
93
15
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Gister lopend over het open pleintje voor bezoek aan Rosy wenkte deze dame om naar binnen te komen. Ze zag er op de een of andere wijze een beetje goor geil uit wat me erg aan trok. Toch maar door gestapr want bij Rosy K5 kom ik zeker aan mij trekken en zo geschiede. Het beeld van haar liet me niet los, vanochtend toch maar even kennis gaan maken. toen ik het pleintje op liep waren de gordijntjes dicht maar het licht aan, klein rondje gelopen en terug op het pleintje kwam er net een heer de kamer uit lopen. even gewacht en om het hoekje gegluurd of er dezelfde dame stond, haar haar en lngerie was anders maar het was de zelfde dame, zij weer wenken ik naar binnen. Gezellige meid die wat nederlands spreekt en verstaat uit Brazilië. gevraagd naar de kosten vertelde ze E 50,--. of ze extra rekende voor extra's werd me niet helemaal duidelijk. Maar we spraken E 100,-- af voor dubbele tijd. Na het opfrissen, begon het enthousiast op bed. Ze heeft een strak lichaam met lekkere kont en borsten. borsten haalde tevoorschijn om aan te sabbelen, ondertussen een beetje met haar klit spelen. Daarna zakte ze af voor oraal werk mc. Ze kreeg me keihard en wou er wel even op. Ze leek er wel opgewonden van te worden. toen nog even 69, daar werd ze zeer vrolijk van en kwam klaar. ik trok wat terwijl ze erboven hing met haar gezicht met mijn gezicht in haar poes kon ik niet waarschuwen of checken of dat ik zo kon klaar komen, dat remde me een beetje af. standje af gerond, ik vertelde dat ik me even in had gehouden omdat ik niet wist of het wel ok was op haar gezicht. Volgens mij vond ze het een rare vraag, ze maakte er geen punt van. onder tussen was ik wel even door mijn energie heen maar ga zeker terug komen. Latin vrouwen zijn de beste lijkt wel. tz doet ze niet, verder pretpakket a la giselle vermoed ik maar ga dat nog even checken in volgende dates :) joepie. Ze vertelde dat ze 1 week hier werkt en dan weer 3 weken elders is. dusis hier maar 1 week per maand.

Terug
Bovenaan Onderaan