Recensie Maria, Amsterdam, Spuistraat 17 5,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1253
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat ik toch in centrum Amsterdam moest zijn ben ik na de tip van @Fantje een paar keer langs de Spuistraat gelopen om te checken of ik Maria zag. Bij nummer 17 zaten de gordijnen dicht dus ik liep maar verder. Een halfuur later nog maar eens langsgelopen en toen viel mij de witte waterkoker op maar die stond bij het raam van nummer 19. Dus maar even door de open deur gevraagd of zij Maria was en dat werd bevestigd. Het scheelde weinig of ik werd naar binnen gesleurd maar dat was van mijn kant geen bezwaar. En ik heb geen spijt gehad van de heerlijke vrijpartij die daarop volgde. Direct raakten we verstrengeld in gulzige tongzoenpartij. Vervolgens werd ik heerlijk gevoelig gepijpt (zc). Van het beffen van haar heerlijk geurende poesje werd ze vervolgens kletskledder nat en ze bleef mij aanmoedigen door te gaan. Uiteindelijk kwam ze ook diep kreunend klaar met kleine golfjes sap (ik zou het nog net geen squirten noemen maar het leek erop).
Neuken hoefde ik niet dus ze begon mij weer te pijpen. Toen ik het bijna niet meer hield in 69 overgegaan en binnen een paar minuten kwam ik volledig klaar in haar zachtjes doorzuigende mondje.
Herhalingsgevaar 100%
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maria en ik kennen elkaar al een lange reeks van jaren en ondanks dat kom ik er nog steeds graag. Ze is lief en geil in een en ze beheerst haar vak werkelijk heel goed. Ongetwijfeld is van alles mogelijk maar ons spel begint altijd heftig met een hoop gekreun en wildheid. Ze pijpt uitstekend, ze heeft een zeer welgevormde kont en de mooiste siliconen tieten die een man zich kan wensen. Haar tepels wijzen naar de hemel en laat dat nu net overeenstemmen met gevoel dat zij je kan geven. Haar poesje is zeer aangenaam te bewonderen en goed te proeven.

Na de wilde start volgt bijna standaard een rustiger bijna GFE-achtige fase. een beetje kletsen een beetje teasen maar wees gerust ze weet er altijd weer een leuke, geile, opwindende twist aan te geven voordat je de deur uitgaat.

TOPPERTje; dat was en is ze!
 
Terug
Bovenaan Onderaan