Recensie Maria, Antwerpen 1,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kindness

Vaste klant
108
27/12/21
229
25
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/maria-4086/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Excuus voor de schrijffouten, heb dit even snel op mijn mobiel getypt.



Zoals beloofd ging ik eens langsgaan bij Maria in Antwerpen. De foto's op haar advertentie spraken mij wel aan.

Ligging
Antwerpen in de buurt van DPG Media.

Parking
Als je geluk hebt in de straten of ondergrondse parkings rondom (beide betalend)
Q-park Kievit was mijn voorkeur.

Contact
Vandaag in de ochtend gestuurd via SMS, niet veel later terug antwoord. Ze repte over geen prijzen of services. Heb zelf moeten vragen naar het adres.

Voertaal is Engels, maar ze kan ook wat Vlaams.

Het bezoek zelf
Eerst en vooral, het is effectief de dame van op de foto's. Slank, klein, fijn van gestalte. En alles voelt nog strak en zacht aan. Mooie normale gevormde billen (als billenman / liefhebber kan ik dit zeker appreciëren). Ze rook fris (geen onaangename geuren onderaan).

Eerst het financiële geregeld.
En dan zoals elke eerste date ga ik voor een pijpdate. Zo kan ik al eens polsen wat ze in haar mars heeft.

Ze komt staand met haar billen tegen je aan geschuurd, je mag ze overal aanraken. Ze ging met handen en knieën op bed om jou uitnodigend je gang te laten gaan op haar billen. Mijne kleine vriend kwam, en zag dat het goed was.
Dan naakt op bed, een beetje strelen over mijn lichaam en kleine vriend. In 69 positie en ze brengt over mijn half slappe vriend een condoom. Ze kan wel stevig pijpen. Maria heeft zich in alle bochten gewrongen om wat variatie in het pijpen te brengen (toch wel flexibel). Wat handwerk afwisselend tong en lippen (ongeveer 80% oraal).
Helaas de condoom dat zij gebruikte voelde ik amper iets van. Ze wou niet mijn 'extra dunne' condooms gebruiken (ze is hier argwanend over, zeker bij een eerste date).
Hierdoor bij de overschakeling naar doggy was mijne vriend totaal niet hard.

Omdat het wat lang duurde voor een volledige erectie (ik ben als het ware een diesel, dat traag op gang komt) merkte ik toch enige irritatie van haar uit (non-verbaal). Na wat doorvragen kwam ik tot de kern:
Maria verwacht dat mannen bij de minste aanraking beenhard staan, om dan over te gaan tot penetratie.
Omdat ik eerder van het rustige type ben (lees GFE / zachte sex).
Daarvoor ben je hier niet aan het juiste adres. Ze is wel vriendelijk maar daar blijft het bij. Voor de rest is het zowat een zakelijk approach.

Met die 'zakelijke sfeer' heb ik toch maar geprobeerd om er het beste van te maken. Haar mond was op een gegeven moment moe, Maria verwijderde de condoom en overgegaan op handwerk. Enkele druppels speeksel, maar dat werkte niet zo goed. Heb zelf moeten vragen voor glijliddel, maar dat had ze niet. Ze is in een deur verdwenen en kwam als het ware terug met.... zonnecrème. Wel, ik ben wel kinky en vind de geur van zonnecrème wel iets aangenaam. MAAR het is een slecht middel om als glijliddel te gebruiken. In het begin voelt het lekker, maar eens ze doortrekt droogt de crème uit... ik denk.. nee, ik ben zeker dat ik lichte schaafwonden op mijne kleine vriend heb opgelopen.

Op een gegeven moment krijgt ze telefoon, ze neemt deze op, om deze te beantwoorden.
Oef, ik kon bekomen om even de schade op te meten.
Al een geluk dat het een korte telefoon interactie was. Dan terug de focus op mijne kleine vriend.

Op het einde heeft ze er de brui aan gegeven omdat mijn penis (hoe zou je zelf zijn) niet meer wilde.

Ze vertelde me nog dat in haar X jaren als prostitutie zijn ze nog nooit zoiets heeft meegemaakt ...
Gho... iemand moet de eerste zijn zeker...

Er was nog ruime tijd over, maar ze wou dat ik vertrok.
Ze stelde mij zelfs voor om de volgend keer iets van erectie bevorderende middelen te regelen voor mij (geen idee wat ik met dit voorstel moet doen...).

Conclusie
Als je voor een stevige en zakelijke beurt wil gaan is deze dame geschikt.
Het is geen slecht meisje (dat zul je mij niet horen zeggen, enkel haar professionalisme match niet met naar waar ik op zoek ben.
Ik citeer haar woorden "I do it only for the money" en gelijk heeft ze.
Ik ben er wel van overtuigd dat hier toekomstige wandelaars zijn die met haar een aangename tijd zullen beleven. Ik ben helaas niet diegene.

Pluspunten
- Het is: her way or the high way
- Zeer mooi lichaam
- Ze is goed in wat ze doet (zit al geruime tijd in het vak)

Minpunten
- Een zeer professioneel omgang
- Ze verwacht dat je bij de minste aanraking paraat staat voor penetratie
- Ze wil zelf de controle houden. Telkens zelf de penis inbrengen.
- Weinig geduld, het moet vooruitgaan, eenmaal klaar (of als het niet lukt) buiten!

Opmerking:
Ah ja, voor diegene dat zonder rubber willen, ze is zeer secuur op haar gezondheid. Je kan enkel van een rubberloze service genieten als je een bewijs van de dokter kunt tonen.

Ik sprak haar hier op aan, dat haar profiel meer beloofd dan in werkelijkheid. Ze vertelde mij dat dit is om een breder doelpubliek te bereiken (ergens wel logisch).

Einde review.
Doe ermee wat je wil.

Kindness


Kleine disclaimer:
Uiteraard wil ik toch nog wel benadrukken dat dit een subjectieve ervaring is. Wat voor mij doorgaat als een goede/slechte afspraak kan voor iemand anders totaal het omgekeerde zijn.
Nog is het gegarandeerd dat de volgende wandelaar dezelfde handelingen of ervaring zal krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Maar laten we het "zuiver" houden. Maria, die duidelijk niet echt aan de verwachtingen voldoet, is niet toch niet de oplichtster waar we het nu over hebben?
 
Maar laten we het "zuiver" houden. Maria, die duidelijk niet echt aan de verwachtingen voldoet, is niet toch niet de oplichtster waar we het nu over hebben?
De 'oplichtster' (andere dame) waarover onze mede wandelaars het hebben zou (volgens onze gebundelde intel) op hetzelfde adres en etage ontvangen.
Maar om op jouw vraag terug te komen, de 'oplichtster' is niet Maria.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/blonde-sweet-girl-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Hi I met this girl. it was located near the central station. I paid 100 euros, I don't recommend it, that moment was not pleasant and if I went to the red light district it was better
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/blonde-sweet-girl-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Haar een tijdje geleden ook eens bezocht.
Foto's zijn inderdaad van haar en is best een knappe dame.

Had eerst met haar afgesproken voor ontvangst op haar appartement.
Bijna aan haar plekje aangekomen en toen kreeg ik een berichtje om naar het SKW te komen.

Ik had 'nee' moeten' zeggen en terugkeren...had het er geen goed gevoel gevoel bij.
Maar anderzijds...dat wilde ik wel een meemaken. dat gevoel van afgezet te worden.

Dus richting het SKW. Even moeten zoeken naar het juiste raam en naar boven.
Fijn kort gesprek en afgerekend voor een half uurtje à 100, uitkleden en op het bed.

Al vrij snel pijpen en poesje voor mijn neus voor 69...alleen dat was 50€ extra. Akkoord gegaan.
Pijpen doet ze, voor mij, enorm lekker. Op mijn vraag is ze blijven doorgaan tot ik het condoompje vulde. Ze blijft lekker doorpijpen wat een zalig gevoel is.

Gevraagd voor een 2de rondj en dat heeft ze geprobeerd...maar duidelijk dat ze weinig geduld had en het snel moest gaan.
Nog even geprobeerd, maar geen succes. Ik had wat meer opwarmtijd nodig dan ze me wilde gunnen en er werd snel afgerond door haar.
Ze heeft wel een lekker strak kutje.

Denk dat ik ongeveer 20 minuten ben binnengeweest.
In't zak gezet en een ervaring rijker.

Zou ik nog teruggaan. Enkel in het SKW en enkel om nog eens lekker stevig gepijpt te worden.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/maria-4257/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
De gegevens van vorige bezoekers kan ik bevestigen. Er staat echter veel in haar profiel waarmee ze reklame maakt maar wat ze uiteindelijk niet doet. Zoenen: ze wendt haar hoofd af. Beffen is niet toegestaan. Prostaatmassage: niets van gemerkt. Ze is niet-roker maar de sigaretten liggen wel op de kast? De advertentie staat dus vol leugens. De foto's komen gelukkig wel overeen, anders was ik al meteen opgestapt. Ze wilde nog extra $$ toen ik vroeg naar 2 HP bij een date van een uur. Toen ik dreigde maar te betalen voor een half uur, nam ze toch rap vrede met de 150. Mijn afspraak heeft zeker geen uur geduurd. Ik heb toch wel de kans gekregen voor een tweede hoogtepunt, maar dat is me niet gelukt. Douchen kan er niet, want ze heeft geen handdoeken. Het appartement rook niet fris en de lakens op het bed waren ook al gebruikt. Na de beurt heb ik me moeten afdrogen met Tork papier. Voor haar eigen hygiëne krijgt ze nog net een voldoende. Zeker geen aanrader, ik ga niet meer terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan