Recensie Maria, Den Haag, Doubletstraat 1,k1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TOM HOOKER

Vaste klant
Forumpionier
220
02/07/21
274
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Van de week Maria bezocht. Deze dame werkt al een tijdje in deze straat maar dan wel met soms een jaar ertussen. Ze is denk ik tussen de 30 en 40 jaar met lang zwart haar en van de week had ze een roze visnet jurkje aan. Ze begint nu ook een klein buikje te krijgen maar dat kan ze goed verbergen onder haar kleding. Ik ben al een paar keer bij haar geweest. De sex is niet bijzonder maar als ze lacht bij het raam om je te verleiden dan breekt er toch iets in mij dat ik naar binnen ga. Communicatie vind ik slecht. Ze spreekt alleen Spaans en heb het idee dat ze wel Engels begrijpt maar dat ze bewust je voor de gek houd. Leuk voor een keer, zeker niet slecht maar er zijn betere.


Met vriendelijke groet, TOM HOOKER
 
Oh die...daar ben ik ook weleens geweest.
Was niet zo speciaal dus eenmalig.
Ze had ook een topic op hookers.
Recensies redelijk vergelijkbaar met de jouwe.
Waarom eigenlijk €50 voor 20 minuten zonder extra's?
Ze heeft ook recensies op het NZC forum.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In de voorbije jaren al tig keer gedacht dat ik 'ooit' eens bij haar naar binnen zou gaan en anderhalve week gelee was de dag 'ooit' gekomen.
Niet mijn smaakvoorkeur, maar Dame-tje heeft toch iets (buiten haar handen) wat me een beetje 'trekt' ....

Nou, ik naar binnen en de gevraagde euries overhandigd en staande bij de wasbak verder getokkeld over de Bef en Baf. Daar had ze wel oren na en ik moest lachen hoe ze op een grappig overkomende manier zei : lekkerr ja , ja en "vingere" (zonder n) . Ze was de eerste dame die dit uit haarzelf tegen me zei , veelbelovend dus.
Vingeren werd het zeker nadat ze eerst nog een klein condoompie om mijn vinger deed..... ik dacht bij mezelf : "nou wat is dit nou, wat krijgen we nu weer p.v.d. " !

Ok dan we zien wel , ik aan de gang en wilde die vinger langzaam in haar grotje laten verdwijnen , maar toen die in haar muts wilde, pakte ze mijn hand en dirigeerde mijn 'regenjas'vinger in haar poepertje.
Laat ik dat nou helemáál niet verwacht hebben en gelijktijdig ging tongmans aan de gang om zich uit te leven op de Bef want het Bafgaatje was natuurlijk al bezet. Ze genoot er ook echt van en als ik niet met mijn gecondomiseerde hulpsnikkeltje in beweging was, dan bracht zij deze wel weer op gang. Nog niet eerder zoiets meegemaakt haha.

Het 2e frappante was dat ze na een kommertje in een soort van lachstuip terecht kwam... rare en vreemde wereld kan het toch zijn met die 'sensitieve kieteltorentjes' .....
Uiteindelijk voor mij een 'ging wel' pijperij zonder cd-tje ondergaan.

Hygiëne was goed, want net als vooraf na afloop ook nog een uitgebreide was (en een plas) zodat ondertussen tijd was om na te tokkelen.

Al met al was het een leuke en aparte ervaring , maar het zal wel weer tig keer duren dat ik een keertje naar binnen ga.
Alhoewel wie weet misschien heeft ze nog meer verrassende dingetjes in petto.

In het geheel geen spijt van mijn bezoekje aan deze dame met een naam die wel eens vaker voorkomt , maar één van de weinigen die een vinger in haar kontje erg kan waarderen. En dat kan ik nou weer waarderen : in het poepertje "vingere" (zonder n).
Dat er meer in past is zeker , maar of het ook mag zou je moeten vragen. Gewoon naar binnen voor het 'standaard-tarief' en dan met een praatje en wat muntjes is er wel wat mogelijk bij haar. Brutalen hebben de halve wereld.

Ik weer wat kwijt
Zij weer wat rijk .
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan