Recensie Maria, Den Haag, Doubletstraat 75p k3 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befaap

Stamgast
Forumpionier
413
05/07/21
436
22
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Rustige avond qua dames in de doubie, wel wat jonge wandelaars maar vooral kijken, kijken en niet kopen. Roxan was weer terug, maar even geen zin in. Aan de even kant was weinig te beleven. Passage 11/25 bood de gebruikelijke bezetting. In passage 75 stonden 5 dames, waarbij ik twijfelde tussen Medea ( gordijntje beetje open tijdens het bezoek) of Antonia. MEDEA had het druk en Antonia ging helaas vroeg naar huis. Gelukkig gingen de gordijnen bij de Roemeense Maria open. Tijdje geleden alweer en snel naar binnen. Maria is voor zo nu en dan. Curvy en altijd in voor wat small talk. Beetje teasen, tongzoenen (surprise) en op bed. Pijpen doet ze goed. Haar borsten zijn gevoelig en Maria werd na wat likwerk actief. Duwde mijn hoofd naar beneden en ik mocht het werk doen. ?? Na 10 minuten kwam zij klaar en we lagen even bij te komen. Ik hield het geen 10 minuten vol en kwam klaar terwijl ze mij aan bleef kijken. Dat is dat beetje extra waarvoor ik haar bezoek. Lekkere wip en beloofd gauw nog eens terug te komen. Herhalingsgevaar 100% maar wel zo nu en dan.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag had ik weer een dikke pik dus ik stapte in de auto voor wat verlichting.

Het was een mooie en zonnige ochtend en ik had al wat research gedaan voor de mogelijkheden van de dag.
Een appje naar Vicky en het bleek dat de dame voor de dag volgeboekt was dus ik vertelde haar dat ik voor volgende week een afspraak met haar zal maken.
De afgelopen weken heb ik verschillende hoeren geneukt maar Vicky en haar lekkere voetjes, maat 35, had op mij de meeste indruk gemaakt.

Ik kon vandaag ook op bezoek bij Casa Cherda om Lucia te doen waar ik in het verleden wel eens ben geweest maar ik had geen zin in de huiskamer en badjas.
SexJobs in de omgeving van Den Haag was erg karig of ik had het al eens met de dame gedaan of de advertentie stond mij niet aan.
Het liefste maak ik gebruik van een NL-meisje maar de prijzen moeten niet door het dak gaan.

Enfin eenmaal in de Doubletstraat maakte ik een rondje met weinig voor mij geschikte keuzes.
Tanja op 30 met haar geile voetjes op de rand zorgt altijd voor een aarzeling in mijn wandel-tempo maar ik heb haar tot nu toe weten te weerstaan.
Op 34 het zusje van Carmen maar daar was ik al een paar keer geweest en op 26 zag ik Claudia, de pijp-koningin.
Op 7K3 een slank donkerharig Roemeentje(denk ik), ze ziet er heerlijk uit maar geen oog-kontakt en wat afstandelijk maakt mij niet opgewonden.
Op 5K1 zag ik de mooiste van de straat met een bril dit keer, Alina of Arina. Vorig jaar eens geweest maar niet mijn cup of tea.
De heerlijke Adriana met de tattoos op 3 en Alexandra op 18.

Het kon mij allemaal niet bekoren.

Door de verbouwing kon je met de auto langs de palen dus een kort ritje naar de Geleenstraat voor een snelle ronde.
Helaas ken ik niemand maar Angel in de Hunze was aanwezig, een paar bekende gezichten op 45 en een lekkertje in de middelste passage met Albania op het raam.

Ondertussen borrelde het tussen mijn benen en ik bedacht mij dat het beter was om in de Doub mijn kruit te verschieten.
Als ik een goed pijp-sletje kan vinden om mijn pik te laten verdwijnen dan is mijn dag weer goed.

Ik reed over de gracht richting de pisbakken, ging rechtdoor waar je normaal gesproken rechtsaf moet en ik parkeerde bij de Hooftskade.
Een korte wandeling terug en ik kwam de hoek om voor mijn tweede ronde van de dag in de Doub.

Terwijl ik de passage binnenliep, passeerde ik Maria op K3.
Ik ken Maria al jaren van gezicht, ze is altijd vriendelijk en glimlacht hoewel ik nog nooit bij haar ben binnen geweest.

Ze stond in de deuropening terwijl ik iets verderop een appje beantwoordde keek ik naar haar benen.
Lekkere hoge hakken en goed gevormde kuiten en bovenbenen.
Wel iets te stevig voor mijn smaak maar elke vrouw is prachtig op haar manier.

Uit de beschikbare recensies van haar kon ik wel iets positiefs brouwen dus ik besloot bij haar naar binnen te gaan.
Op pijpen zonder condoom antwoordde ze 50, ik overhandigde haar het bedrag en ik kleedde mij uit.
Maria was zelf al snel naakt en gaf zichzelf een wasbeurtje aan de wasbak.
Terwijl ik mijn pik waste stond ze in vol ornaat bij het bed en ik kon haar goed bekijken.
Een lekker bekkie, halflang haar en stevige borsten, een buikje maar dat was niet storend voor mij.
Ondertussen vriendelijk babbelend over vanalles en nogwat.

Ik liep naar haar toe en we begonnen staande wat geknuffel met zoentjes in de nek en wat ge-aai.
Ook wat zoenen zonder tong, ik heb het ook niet geprobeerd maar is als je vaker komt waarschijnlijk wel mogelijk.

Snel het bed op en ze stak de pik vanaf de zijkant in haar mond.
Het voelde al prettig en ik liet haar even haar gang gaan.
Ik sommeerde haar om tussen mijn benen te komen zitten zodat ik beter kon bekijken hoe ze mijn pik met de mond verwend.
Geconcentreerd nam ze de pik in de mond, korte halen en likken langs de stam.
Ook voldoende aandacht voor de ballen welke ze belikte en haar mond in zoog.
Toen de penis op oorlogssterkte was werden de halen steeds dieper met af een toe een poging tot zo diep mogelijk.
Dit alles in een rustig en relaxed tempo.

Ik vroeg haar om haar kut te laten zien en een paar minuten speelde ik met haar klit.
Mijn geile pik wilde haar pussy-sliden maar dat wilde ze niet dus ik monteerde het condoom om haar in missio te penetreren.
Terwijl ik in haar stootte zag ik haar bolle buikje en de tietjes bij elkaar en zag een klein bonkje vlees onder mij.
Normaal gesproken hou ik van olijfjes met anorexia-symptomen maar haar kut voelde prettig en ik kon rustig mijn gang gaan.
Nog een paar stoten en ik vulde het condoom met een straal zaad.
Nog even nastoten en ik kroop van haar af.

Ze waste haar kut, ik waste weer mijn pik en we babbelden over de straat, dat er veel minder klanten waren, haar kamerhuur van 180 waarvoor ze eerst 6 klantjes moet afwerken voordat er wat verdiend wordt, over service en dat ze rond 11 uur begint tot een uur of negen omdat na 9en de vervelende mensen komen die niet naar binnen komen.

Al met al een prettig bezoek, geen hoogstaande geiligheid maar een degelijke cum-and-go.
Maria is service-gericht, geen klokkijker en probeert je goed op te winden.

Herhalingsgevaar? Als het zo uitkomt maar niet als eerste keus.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren rond het middaguur aan de wandel op zoek naar een valentijns kutje.
Het was nog vroeg en rustig in de straat dus weinig keus.
Maria heb ik al vaker bezocht in het verleden.
Ze zag er leuk uit, was mooi opgemaakt en neukt lekker dus hup meteen naar binnen.
Eerst staand tongzoenen en daarna heb ik haar staand van achteren geneukt.
Ze was nog droog dus eerst voorzichtig totdat ze natter werd en vervolgens steeds dieper.
Ik pompte nonstop door totdat ik klaar was.
Hmmm lekker hoor.
Ik heb alweer zin in de volgende wip.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan