Recensie Maria, Doetinchem, Eroscentrum Escape k32 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hobbybob

Vaste klant
182
08/09/21
147
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag sinds maanden Escape weer eens bezocht. Heerlijk bezoekje aan Maria gebracht, was veel te lang geleden. Wat een lekkere vrouw is dit toch. Weet je al teasend met haar lekkere zachte lichaam heerlijk te verwennen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Maria bezocht. Wou eens een keer wat anders (ga meestal naar Ruby of Chanel) en was benieuwd naar Maria.

Wat een geile dame is Maria zeg. Beviel mij uitstekend. Zij gaat mij vaker terugzien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Gisteren weer eens bij Doetinchem in de buurt dus bij Escape langs gegaan. De bezetting was aardig goed te noemen, zo heb ik o.a. Rosaura, Manuela en kleine Ruby gespot. Na toch even twijfelen tussen ruby en Maria voor de heerlijke Maria gekozen, klik met deze dame is er gewoon. Bovendien heeft zij de beste en mooiste poes van Doetinchem ;-).
 
Zag deze Maria voor het eerst deze week en ze kwam zeer spontaan over aan het raam, dus binnen gewandeld.
Opzich prima bezoekje, maar vond haar tijdens de sessie wat hectisch overkomen.
Begon zeer goed, met een aantal erotische handelingen die mij zeer opwarmden. Het hoogtepunt was toen ze door de knieen ging om te pijpen, dit was subliem. Echter tijdens het voorstel voor het 1e standje was ik net 2sec bezig, wilde ze alweer het volgende standje en daarna binnen notime weer wat anders. Kon mij door deze hectiek moeilijk concentreren. Uiteindelijk gevraagd of ze wat relaxter met mijn favoriete slotstuk wilde eindigen, wat ze dan ook deed.
Geen weggegooid geld, maar voor blijft het bij dit kennismakingsbezoekje
 
Zag deze Maria voor het eerst deze week en ze kwam zeer spontaan over aan het raam, dus binnen gewandeld.
Opzich prima bezoekje, maar vond haar tijdens de sessie wat hectisch overkomen.
Begon zeer goed, met een aantal erotische handelingen die mij zeer opwarmden. Het hoogtepunt was toen ze door de knieen ging om te pijpen, dit was subliem. Echter tijdens het voorstel voor het 1e standje was ik net 2sec bezig, wilde ze alweer het volgende standje en daarna binnen notime weer wat anders. Kon mij door deze hectiek moeilijk concentreren. Uiteindelijk gevraagd of ze wat relaxter met mijn favoriete slotstuk wilde eindigen, wat ze dan ook deed.
Geen weggegooid geld, maar voor blijft het bij dit kennismakingsbezoekje
Maria valt erg tegen, jaren geleden ging het nog maar heeft te veel verbeelding gekregen. Ga er niet heen zonde van je centen.
 
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Vorige week zaterdag weer bij deze schoonheid geweest. Al jaren een vaste klant.
Stelt nooit teleur.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was voor het eerst in tijden weer eens in de escape. Grote zin in sex. Het was al weer veel te lang geleden dus Overvolle zak. De kleine knappe dame op nr 5 reageerde niet enthousiast op mijn verzoeken en was waarschijnlijk nog niet in de stemming zoo vroeg in de middag.
Ik wilde eigenlijk de NL sprekende knappe dvp op kamer 2 bezoeken, maar Maria was zo overtuigend dat ik maar meteen voor 2x met haar ging. Maria was in een vrolijke bui . Al bij t wassen speelden we geil met elkaar. Daarna zij liggend op haar buik en m'n gezicht in haar zachte derriere. Dat kon ze wel waarderen. Dan was t haar beurt om me oraal te verwennen, Ik mocht vervolgens lekker lui op m'n rug liggen en ben cowgirl en vervolgens reverse cowgirl bereden. Daarna lekker in t lepeltjes standje naar t hoogtepunt.
Na korte pauze heeft ze mijn kleine vriend weer tot opperste paraatheid gezogen. Haar handjes (en voetjes) deden daarna de rest en m'n kleine harde vriend liet een wit fontijntje zien.
Leuke aftertalk naderhand.
Naar huis gereden met een brede grijns op m'n face. Voor mij is ze een dvp die haar vak goed doet en afspraak nakomt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na veel pogingen(altijd bezet) vanmiddag Maria mogen bezoeken, heerlijke seks, met humor.
lekker befkutje, daarna meerdere standjes en pijpen kan ze ook zeker goed, als laatste heeft ze me heerlijk afgetrokken.
Als ze vrij is, dan staat ze bij mij op 1.
 
Pas ook bij haar geweest, Leek wel of ze dronken was. Ze vroeg een meerprijs voor extra diensten, maar ik kreeg niet de kans om af te rekenen. Buiten realiseerde ik me dat ze nog iets van me tegoed heeft. Zal bij het volgende bezoek maar wat extra's afrekenen. Of iets uit eigen zak doneren :p
 
Afgelopen maandag wou ik eigenlijk Yuelle bezoeken, maar die was er niet😩
Dus toen ik zag hoe Maria zich aan het opmaken was en ondertussen naar me knipoogde en lief lachte, ben ik haar gaan "proberen".
Wat volgde, was heerlijke seks, met humor.
Ze heeft echt een lekker befkutje (misschien de mooiste die ik heb gezien en geproeft in de Escape😉).
Ze kwam in een cowgirl positie op me zitten, waarbij ze de ene knie op het bed legde en het andere been gehurkt hield. Hierdoor zat ze scheef op mijn lul, wat een erg geil en lekker gevoel was.
Na het weer aankleden, vergaten we bijna dat ik nog moest betalen. Ze zou me zo, zonder betalen, laten weggaan en was "dankbaar" dat ik er nog aan dacht.
Wat me overigens wel opviel, was haar zware, maar gelukkig zwoele stem.
 
Laatste tijd weer meerdere keren genoten van deze Spaanse schoonheid. Elke keer weer een feestje.
Afgelopen 2 weken voor niets geweest want ze was op vakantie.
Weet iemand of ze alweer terug is?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een leuke date met Maria gehad. Ze is grappig en probeert je op je gemak te stellen en contact te maken. Dat vind ik altijd leuker dan mechanisch een klusje af te werken. Leuk gesprekje met haar gevoerd in een mengeling van Engels, Spaans en Nederlands. De sex was goed. Ze probeert uit te vinden wat je fijn vindt.
Als de A12 weer open is ga ik nog een keer langs.

(Hoe maak ik een recensie aan in een bestaand recensie topic?)
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Er was een tijd dat ik vaker langs Doetinchem reed en veelal Maria bezocht. Wat een flirt is deze dame! Ze snapt het heel goed en voert het met overtuiging op. Meestal pak ik de andere trap, niet die recht naar haar kamer gaat, maar de andere kant. Dit om een rondje te kunnen lopen, te zien wat er nog meer zit en niet direct te vallen voor die uitlokkende blik van Maria.

Daar ik Maria qua looks al ver boven de rest op de Escape vind uitstijgen, ben ik dan ook wel een makkelijk slachtoffer.

Het fijne toneelstukje begint al even aan de deur, zij niet direct vragen of ik binnen wil komen, ik netjes vragen hoe het met haar is en of ze niet te druk is 😉 ze is eigenlijk altijd wel ergens mee bezig, beetje opruimen, voor de spiegel, stiekem kijkend wie er langs komt. Als je dan stopt en ze zich omdraait met die fijne billen en ondeugende blik, dan ben ik verkocht 😍

Eenmaal de deur en gordijnen dicht, begint de dans. Uitgekleed frist ze je op de wasbak waar ze je pik gelijk al lekker in sopt en je teasend vraagt "Do you like it?"

Haar met regelmaat op die hoge stoel gezet om dr lekker te beffen. Heb ze op de Escape niet allemaal gezien, maar durf wel te zeggen dat ze de mooiste poes aldaar heeft.

Het teasen gaat bij het pijpen nog een stapje verder. Kriebelend aan je ballen, tempo afwisselend, grapjes makend, neemt ze dan ineens de leiding. Ze is zeker niet atletisch maar licht chubby op de meest positieve manier. Ze heeft daarmee een set met zeer fijne billen, die lekker meebewegen als ze omgekeerd op je zit. Ook daar weet ze precies net zover naar voren te leunen dat je een prima uitzicht op haar fijne lichaam waar je pik dan in schuift. Mooie sluitende lippen en achteruit kijkend om te zien of je wel geniet.

Als je het dan al bijna niet meer houdt, doggy, waar zij dan het tempo bepaalt en zo weet te bewegen dat je vanuit je tenen het orgasme voelt komen.

Dan vragen of je het wel lekker vond, met een grijns waar je duidelijk ziet dat ze zelf heel erg geniet van het verleiden van haar klant, maakt voor mij dat Maria een van de, dan wel de beste, dvp is die ik in mijn wandelloopbaan heb ontmoet.
Zou haar serieus waar zo mee naar huis nemen, als dat kon natuurlijk 😉
 
Wat een mooie en respectvolle review.

Ik herken haar volledig in je review, ze is altijd super fris en hygiënisch. Het grappige is dat ik al heel lang bij Escape kom, maar Maria nooit bezocht had. Tot ik op een avond een medewandelaar sprak, die de fameuze woorden sprak: Maria is de enige dvp die mijn geld waard is hier in Escape 😂 Toen was mijn interesse gewekt. Inmiddels twee keer geweest en niet gelogen. Ze staat in mijn top 3. Een echte topper!

Thanks voor je review!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag naar Escape geweest. Het was druk met wandelaars. Veel gordijnen dicht, sommigen stonden duidelijk te wachten tot hun dvp vrij kwam. Zelf was ik een beetje teleurgesteld omdat mijn favorieten er niet waren, Paloma en Bianca. Even rondgekeken en ik zag dat ook Manuela er niet was. Rosaura was er wel, maar had ik niet zo'n zin in. Dus de trap op gelopen en gelukkig was Maria er wel.

Netjes betaald, begroet met drie kussen en mezelf uitgekleed en gewassen. Maria stond al naakt achter me een beetje te masseren en kriebelen.

Toen ik klaar was met mezelf opfrissen kwam ze voor me staan en mocht ik haar lekker betasten. Ze drukte haar lichaam tegen me aan, en pakte lekker mijn pik vast.

Vervolgens begeleide ze mij naar het bed, waar ze me nog wat kriebelde en streelde en haar kutje aanbood om te betasten.

Toen draaide ze haar kont richting mijn gezicht en als een echte pro ging het condoom om met haar mond en kwam ze met haar heerlijk frisse poes op mijn gezicht zitten.

Ze is echt heel hygiënisch, haar kutje smaakt lekker en is mooi strak. Ze bewoog lekker met haar poes over mijn gezicht. En ondertussen pijpte ze mij afwisselend, sneller, langzaam, diep, lekker gevarieerd.

Ik vroeg of ik haar liggend mocht beffen en dat was prima. Lekker lang haar poes gelikt. Ze werd nat en na een tijdje, kwam ze ofwel klaar, of fakete het. Ik denk het laatste, maar ze deed alsof het allemaal heel gevoelig was. Ook niet zo belangrijk trouwens.

Toen wilde ze graag doggy en dat vond ik prima. Mooi uitzicht op haar mooie billen. Ik moest stil blijven zitten en zij schoof haar poes lekker heen en weer over mijn pik.

Toen overgegaan op missionaris positie en dat viel een beetje tegen. Ze hield duidelijk haar hand bij haar poes. Waarschijnlijk zodat ik niet te diep kon penetreren, maar dat is helemaal niet nodig, want zo groot is mijn pik nou ook weer niet. Ze bleef me wel lekker geil in mijn ogen aankijken, prachtige ogen heeft ze. Ik merkte dat ik langzaam maar zeker moest vechten om niet te komen en vroeg of ze mij af wilde trekken.

Lekker op mijn rug gaan liggen en zo heeft ze me lekker naar een hoogtepunt gebracht, hoewel ik wel een beetje het idee had dat het wat gehaast was.

Na het wassen en aankleden nog een redelijk diepgaand gesprek gevoerd over de ellende in de wereld. Ze gaf trouwens aan dat ze dit werk echt wel prima vindt.

Ik vind Maria echt een hele lieve meid. Ze is komisch, soms wel een beetje over de top. Dit was mijn derde keer en ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik niet weet of ik een volgende keer weer direct terug ga. Niet te vaak voor mij, maar ik zal er zeker nog wel vaker komen 😉 Wees lief voor haar en ze is zeker de moeite waard om eens te bezoeken!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Begin deze maand mijn eerste bezoek gebracht aan een dame in Doetinchem. De bezetting was magertjes maar toch besloten om bij iemand langs te gaan. Maria is een beetje maf maar wel leuk. Ik had het gevoel dat ze een programmaatje afwerkte maar dat boeide mij niet zo zeer want het was niet slecht! Ik zou haar zo weer een bezoekje brengen als ik weer in de buurt ben
 
Terug
Bovenaan Onderaan