Recensie Maria Duisburg 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bluefox34

Wandelaar
Forumpionier
57
30/06/21
115
10
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://erobella.com/sex/duisburg/little-princess-maria/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op mijn rondje Duitsland was ik via de vakbroeders van het rheinforum terecht gekomen bij de advertentie van Maria in Duisburg. Heeft een account op Kaufmich en verder nog diverse andere websites een advertentie waarvan ik er 1 als link heb opgevoerd.

Communicatie verloopt prima via de advertentiesite. Keurige reacties in korte tijd en slechts 1 nadeel voor degenen die hiervoor allergisch zijn: Maria verwacht wel een foto vooraf. Zij is zelf open over haar activiteiten en je vindt dan ook op diverse sites foto's die de werkelijkheid weergeven. Een meevaller voor mij was dat ze zelfs na het versturen van mijn foto nog een date met mij wilde plannen......;) In stappen ontvang je dan haar informatie en op het moment dat je in Duisburg voor de deur staat van het appartementencomplex ontvang je de etage waar ze op je wacht.

Ik was aangetrokken door haar profiel omdat ze van de GFE is. Laat ik daar nou heel erg dol op zijn. Maria is een (in mijn ogen) zeer leuke en lieve dame, klein van stuk. Begint meteen met een fijne kennismaking in de vorm van kussen en tongzoenen. Daarna verplaatsen de activiteiten zich naar het bed en daar kun je dan heerlijk met haar aan de slag. Ik ben op een eerste date altijd wat terughoudend en daarom ook niet aan intiem toegekomen. Maar de wijze waarop ik tot ontlading mocht komen was de term GFE zeker waardig. Als het logistiek allemaal past zou ik graag nog eens terugkeren. Voor herhaling vatbaar als het werk weer roept in de buurt van Duisburg.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan