Recensie Maria, Gouda prive, Gouda 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.126
20/08/21
1.598
31
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8090479-maria#&gid=1&pid=2
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Toen ik aankwam in de niet superverlichte ruimte leek het alsof het de.dame wel kon zijn...leuk en spontaan op het eerste gezicht maar minder mooi Wel met haar naar boven gegaan.
Ze is wel vriendelijk maar niet echt een connectie....aan de telefoon was mij verteld dat ze tz doet....had ik ter plekke na moeten vragen.....ze doet dat dus niet.....
Dat Braziliaans.....is eigenlijk dominicaans.....en 25 klopt ook niet echt.
Ze is niet onkap...en een lekker mollig lichaam.
Pijpen is aardig en niet kort.
Al met al niet het geld waard...beetje matig....ja ....toch Wel een beetje waarom ik het bij mijn vaste doublet dames houd
 
Toen ik aankwam in de niet superverlichte ruimte leek het alsof het de.dame wel kon zijn...leuk en spontaan op het eerste gezicht maar minder mooi Wel met haar naar boven gegaan.
Ze is wel vriendelijk maar niet echt een connectie....aan de telefoon was mij verteld dat ze tz doet....had ik ter plekke na moeten vragen.....ze doet dat dus niet.....
Dat Braziliaans.....is eigenlijk dominicaans.....en 25 klopt ook niet echt.
Ze is niet onkap...en een lekker mollig lichaam.
Pijpen is aardig en niet kort.
Al met al niet het geld waard...beetje matig....ja ....toch Wel een beetje waarom ik het bij mijn vaste doublet dames houd
Je geeft aftrekken een slechte score, was dat slecht?
En ze lijkt redelijk grote natuurlijke borsten te hebben, klopt dit?
 
Je geeft aftrekken een slechte score, was dat slecht?
En ze lijkt redelijk grote natuurlijke borsten te hebben, klopt dit?
Ze zijn niet klein maar ook niet lekker stevig.
Aftrekken werd ik niet hard van.....nu moet ik zeggen ....de enige Latina die ik ken die af kan trekken is Valeria van de doublet.....verder moet je wat mij betreft daarvoor bij thaise masseuses zijn.
Maar waarom zou je naar een DVP met e'en matige recensie gaan? Geef drie tientjes meer uit en ga maar Hannah in den Haag of kijk naar 5 sterren recensies....
I took one for the team so you don't have to.
 
Maar waarom zou je naar een DVP met e'en matige recensie gaan?
Omdat één ervaring echt helemaal niks zegt? En da's niet persoonlijk, maar zoiets is zo subjectief dat je aan de mening van één persoon niets hebt. Pas met ongeveer 10 ervaringen kun je gaan kijken of er een rode draad doorheen loopt.

Ik had overigens wel meteen gezien dat er - zoals bij alle privéhuizen- ontzettend veel photoshop was toegepast op haar foto's. Dvps op sites van privéhuizen lijken vrijwel nooit 'echte' vrouwen, maar meer AI gegenereerde afbeeldingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan