Recensie Maria, Huize Sandra 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hobbybob

Vaste klant
182
08/09/21
148
15
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst huize Sandra bezocht. Van buiten een beetje anoniem en gesloten pand maar van binnen vielen de nette kamers zeker op.
Door de gastvrouw werd ik in een aparte kamer geplaatst waarna er zich 2 dames voor kwamen stellen: Donkerharige Karolina en Blonde latina Maria.
Daar Karolina niet heel enthousiast overkwam gekozen voor een half uurtje met de Portugees/Braziliaanse Maria.
Ik kan er niet veel meer van maken dat dit bezoek behoorlijk teleurstellend was. De dame wilde graag beginnen met een kleine massage maar dit fantasieloos aaien was geen massage te noemen. Van enige warmte en vrijerij is geen sprake. Pijpen was matig en intiem leek plichtmatig. Dame doet te weinig om je lekker een beetje op te warmen zeg maar. Je mag haar nergens aanraken, laat staan vingeren. Haar borsten zijn te gevoelig om aan de tepels te zuigen dus mag je slechts een likje geven.
Ze lijkt naakt trouwens ook niet op de foto's op de site van Sandra, het is allemaal wat minder strak.
Uiteindelijk maar afgemaakt in Doggy, en klaargekomen. Echter bij de "laatste stoot" duwt ze je al van zich af. stond met 20 min buiten maar had ook niet de behoefte nog 10 minuten te blijven
Helaas voor mij was deze dame geen succes. Misschien over een tijdje nog eens langsgaan om het met een andere dame te proberen.
 
Er is veel nieuwe aanloop van dames geweest in de afgelopen paar maanden en ik denk niet allemaal ten positieve voor het huis. Zeker als iemand voor het eerst HS bezoekt en dan dit moet meemaken. Als je het nog eens wil proberen, check dan even de reviews en het lekkerste dames van HS topic hier. Het is mijn favoriete huis en heb al jaren hele fijne dates daar. Komt de volgende keer vast goed.
 
Vandaag voor het eerst huize Sandra bezocht. Van buiten een beetje anoniem en gesloten pand maar van binnen vielen de nette kamers zeker op.
Door de gastvrouw werd ik in een aparte kamer geplaatst waarna er zich 2 dames voor kwamen stellen: Donkerharige Karolina en Blonde latina Maria.
Daar Karolina niet heel enthousiast overkwam gekozen voor een half uurtje met de Portugees/Braziliaanse Maria.
Ik kan er niet veel meer van maken dat dit bezoek behoorlijk teleurstellend was. De dame wilde graag beginnen met een kleine massage maar dit fantasieloos aaien was geen massage te noemen. Van enige warmte en vrijerij is geen sprake. Pijpen was matig en intiem leek plichtmatig. Dame doet te weinig om je lekker een beetje op te warmen zeg maar. Je mag haar nergens aanraken, laat staan vingeren. Haar borsten zijn te gevoelig om aan de tepels te zuigen dus mag je slechts een likje geven.
Ze lijkt naakt trouwens ook niet op de foto's op de site van Sandra, het is allemaal wat minder strak.
Uiteindelijk maar afgemaakt in Doggy, en klaargekomen. Echter bij de "laatste stoot" duwt ze je al van zich af. stond met 20 min buiten maar had ook niet de behoefte nog 10 minuten te blijven
Helaas voor mij was deze dame geen succes. Misschien over een tijdje nog eens langsgaan om het met een andere dame te proberen.
Ze hebben daar echt wel leuke dames .probeer het nog eens en kijk van te voren op de site van huize Sandra . En er staat een review op over de dames waar heren ervaring mee hebben .even door lezen heb jevolgende keer geen pech .succes 👍en geniet volgende keer .en anders ga naar RVP in Made veel leuke dames discreet en mooi huis
 
Ze hebben daar echt wel leuke dames .probeer het nog eens en kijk van te voren op de site van huize Sandra . En er staat een review op over de dames waar heren ervaring mee hebben .even door lezen heb jevolgende keer geen pech .succes 👍en geniet volgende keer .en anders ga naar RVP in Made veel leuke dames discreet en mooi huis
Nou ja zoals ik al zei stelden zich enkel 2 dames voor. ik had wel enkele recensies doorgenomen maar beide dames deed -achteraf terecht- geen belletje rinkelen. Karolina zag er op zich goed uit maar als gezegd niet heel enthousiast.. We hebben af en toe allemaal wel eens een mindere date. Ik schrijf het huis hier ook nog niet om af....
 
Vandaag voor het eerst huize Sandra bezocht. Van buiten een beetje anoniem en gesloten pand maar van binnen vielen de nette kamers zeker op.
Door de gastvrouw werd ik in een aparte kamer geplaatst waarna er zich 2 dames voor kwamen stellen: Donkerharige Karolina en Blonde latina Maria.
Daar Karolina niet heel enthousiast overkwam gekozen voor een half uurtje met de Portugees/Braziliaanse Maria.
Ik kan er niet veel meer van maken dat dit bezoek behoorlijk teleurstellend was. De dame wilde graag beginnen met een kleine massage maar dit fantasieloos aaien was geen massage te noemen. Van enige warmte en vrijerij is geen sprake. Pijpen was matig en intiem leek plichtmatig. Dame doet te weinig om je lekker een beetje op te warmen zeg maar. Je mag haar nergens aanraken, laat staan vingeren. Haar borsten zijn te gevoelig om aan de tepels te zuigen dus mag je slechts een likje geven.
Ze lijkt naakt trouwens ook niet op de foto's op de site van Sandra, het is allemaal wat minder strak.
Uiteindelijk maar afgemaakt in Doggy, en klaargekomen. Echter bij de "laatste stoot" duwt ze je al van zich af. stond met 20 min buiten maar had ook niet de behoefte nog 10 minuten te blijven
Helaas voor mij was deze dame geen succes. Misschien over een tijdje nog eens langsgaan om het met een andere dame te proberen.
Ik kan me hier volledig bij aansluiten. Afgelopen week ook deze dame bezocht. Heb me toch door haar foto's op de website laten verleiden. Mijn jongeheer was tijdens de daad zelfs volledig futloos geworden. Ik wilde graag beffen maar ze positioneerde zich al zo strategisch dat er weinig aan was. Zeker een aardige en beleefde dame echter ontbrak er een 'klik'. Het is fijn als je toch wat opgegeild wordt en dat het niet duidelijk een verplicht nummertje is. Uiteindelijk in doggy nog wel lekker kunnen afmaken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan