- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/5987174-maria
- Totale kosten (in euro)
- 200
Dr gaat niets bij Groningen? nou... deze Maria sowieso!
Laat je niet misleiden door de aangeboden services.. dit is gewoon weer een echte Chinees!
op de valreep de 31ste December bezocht en dit was een top3 ervaring dit jaar! Volop tongzoenen... romantic slow GFE sex
En pijpen? Sodeknetters... doet serieus een DT poging en zuigde me leeg zonder handen!
Na massage (stevige en beetje Thai style) begon ze zelf met ronde twee. Zij eerst bovenop.. daarna doggy....
En pluspunt! Geen vage troep in haar doos! Geen glijmiddel nodig.. nothing
Ik zeg top3. Waarom? Gia/Vivian wint het op looks.. Ella (nu leiden) op dr mega grote borsten...
Als je de looks van Gia vind met de tieten van Ella en de inzet van Maria = gelijk trouwen!
I am a well-behaved little cat.
Hello, my name is Maria. I am petite with a beautiful figure. I am gentle, cute, and very obedient. I know how to please you. I love hugging and kissing and enjoying...
www.kinky.nl
Laat je niet misleiden door de aangeboden services.. dit is gewoon weer een echte Chinees!
op de valreep de 31ste December bezocht en dit was een top3 ervaring dit jaar! Volop tongzoenen... romantic slow GFE sex
En pijpen? Sodeknetters... doet serieus een DT poging en zuigde me leeg zonder handen!
Na massage (stevige en beetje Thai style) begon ze zelf met ronde twee. Zij eerst bovenop.. daarna doggy....
En pluspunt! Geen vage troep in haar doos! Geen glijmiddel nodig.. nothing
Ik zeg top3. Waarom? Gia/Vivian wint het op looks.. Ella (nu leiden) op dr mega grote borsten...
Als je de looks van Gia vind met de tieten van Ella en de inzet van Maria = gelijk trouwen!