Recensie Maria *Massage Exclusive Emmen* 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
10/04/25
0
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5278938-maria
Totale kosten (in euro)
110
Afgelopen Donderdag was ik vanuit Utrecht naar Emmen voor een zakelijke afspraak en dacht laat ik eens langsgaan bij massage exclusive om even wat stoom af te blazen🥳. Ik werd zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen door de gastheer waarna de dames voorgesteld werden. Maria sprong er voor mij uit omdat ze erg spontaan was en mij direct met een dikke smakkerd op de wang begroete, ze heeft een leuke energieke uitstraling en een heerlijke kont en mooie grote borsten. ik koos voor een half uurtje massage omdat ik het eerst altijd wil proberen waar ik nog nooit geweest ben.
In de kamer afgerekend en al snel werd mij duidelijk gemaakt dat er voor een kleine extra vergoeding meer mogelijk was. ik heb haar wat extra gegeven en toen kon het feest beginnen. gelijk begon ze me heerlijk te tongen en kussen over mijn hele lichaam, mijn lans was direct zo hard als beton en dat had ze door.
ze begon heerlijk met haar inmiddels soppende kutje over mijn lans te gaan en hij flopte er zo in.....snel van standje gewisseld naar 69 en haar 15 minuten heerlijk gebeft waar ze drie keer klaarkwam met heerlijk gekreun....haar sappen vloeide heerlijk in mijn mond. het pijpen doet Maria met volle overgave en deeptroat en zo heb ik mijn zaad in haar mond gespoten, ze was nogal onder de indruk van mijn hoeveelheid sperma :p
Ik kan haar echt aanbevelen, ze is lief, verzorgd en hygiënisch. ze spreekt wel slecht Nederlands maar daar heb je een app voor.

Terug
Bovenaan Onderaan