Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dinsdag ll. al bij haar geweest, topdame en altijd vriendelijk. Probeert je ook steeds te doorgronden en weet wat je graag hebt. Groetjes van Kris aan Maria.
Vandaag een bezoek gebracht aan deze dame, na gisteren een afspraak te hebben gemaakt via Whatsapp. Ze was mooi op tijd en de ontvangst was hartelijk en sensueel. Voelde me meteen op m'n gemak. Kus op de wang. Maria gaat voor je de trap op, waardoor je een mooi zicht hebt op haar smalle kont en je de contouren van haar spleetje ziet. Ik was meteen opgewonden. Ze lacht, stelt je op je gemak en vraagt wat je wenst. Zoals gisteren afgesproken kwam ik vooral voor plas en poep. Ze beloofde me een "all in" voor 250€ en een uur samen. Ik moest op bed gaan liggen en ze begon me meteen flink onder handen te nemen. Pijpen met condoom, russisch en heel eventjes prostaatmassage op haar vraag. Dat laatste was niet echt mijn ding, ik heb het ooit eerder slechts één keer toegelaten en toen vond ik het wel fijn. Ik weet niet of het aan mij lag of zij het gewoon minder goed deed dan die vorige, jaaaaren geleden. Enfin, ik vroeg haar om te stoppen. Dan mocht ik eindelijk haar kutje en kontgaatje likken. Heerlijk! Moest van mij niet zo proper, maar kom, da's detailkritiek. Ondertussen af en toe een praatje en ik had nooit het gevoel ongewenst ze zijn of dat alles snel snel moest. Dan was het eindelijk tijd waarvoor ik kwam. Ik moest op de grond gaan liggen, hoofd rustend op het opgerolde tapijt (was wat raar ). Ze spuwde eerst een paar keer lekker in m'n mond en plaste hem toen een stuk of 6, 7 keer helemaal vol. Ze wachtte telkens netjes tot ik alles had doorgeslikt om me de volgende lading te geven. Daarna kwam ze met haar kont boven mijn borst en kakte mij lekker vol. Beetje jammer dat haar kak vrij lopend was, ik hou meer van een stevige drol. Kontje proper gelikt, waarna ze me haar kak voederde. Ik at een beetje, niet alles. Daarna douche, waarna ze me aftrok terwijl ik haar kontgaatje nog wat uitlikte. Heerlijk klaargekomen! Daarna nog wat gepraat en toen was het (een vol uur, zoals afgesproken) tijd om te vertrekken. Heel fijne ervaring, alles netjes volgens afspraak en volop genoten van deze heerlijke dame.