Maria, Roemeense

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

zanzibar

Newbie
21
02/01/22
52
3
Maria heb ik vandaag mee gekamerd. Zag haar al en tijd lopen, opeen gegeven moment had ik er zin in en ben naast haar gaan zitten. Van dichtbij is ze erg mooi. Lekker tongzoenen, ze heeft heerlijke lippen, ook van onderen. Vrij snel besloten te kameren. Ze heeft een heerlijk figuur. Ik heb haar lekker gebeft aan haar bruine zigeunerkutje. Daarna 69, heerlijk uitzicht op dat kleine, lekkere kontje Na een tijdje genoten te hebben van haar heerlijk kutje gingen we neuken. Zij bovenop. Heerlijk gleed ze over mijn staaf heen en heeft me heerlijk afgeneukt. Geweldig uitzicht op een mooie dame bovenop me. Je komt altijd eerder klaar dan je zou willen, maar het was heerlijk. Herhalingsgevaar erg groot.
 
Vorige week vrijdag sinds lange tijd weer eens bij Villa Venus in Duisburg geweest.
Ik was er vroeg en Maria deed de deur open. Na het omkleden maar gelijk bij haar gaan zitten. Nadat we samen even koffie hadden gedronken zijn we naar de kamer gegaan.
Ze heeft een heerlijk lichaam en hebben lekker van elkaar genoten. Ze kan heerlijk pijpen en neuken. Zeker herhalingsgevaar.
 
Vandaag maar weer eens een paar uurtjes doorgebracht bij Villa Venus in Duisburg.
Na het omkleden maar gelijk bij haar gaan zitten. Nadat we samen even koffie hadden gedronken zijn we naar de kamer gegaan.
Ze heeft een heerlijk lichaam en hebben lekker van elkaar genoten. Ze kan heerlijk pijpen en neuken. Vandaag 2x met haar naar de kamer geweest. Maria blijft voor mij een topper. Volgende week gaat ze helaas voor een aantal weken naar huis.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan