Recensie Maria, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste Willemse, de moderator heeft de straatnaam verwijderd. Doet ie niet voor niks. Vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad inzake poging tot afpersing. Maar misschien komt de app wel via een van de andere vrouwen die je al eerder benaderd hebt. Of een ander persoon uit je omgeving. Kan je dat uitsluiten? Je legt nu direct het verband met Maria zonder sluitende argumentatie. Je uit een heftige beschuldiging. Dat heeft negatieve impact op haar. Terwijl ik verder alleen maar vele positieve reacties zie. en zelf ervaar.
 
Weer bij haar geweest. Nu in Rotterdam Noord. Mijn geluk. Dichtbij huis. Blijft een super vrouw. Vol passie. Lief. Neemt initiatief. En die Spaanse taal is gewoon sexy. Lijkt verdorie mijn vriendin wel. Maar die heb ik niet :-0 Mijn vaste prik.
 
Ik ben weer bij haar geweest vandaag. Weer een nieuwe locatie. Nu weer aan de andere kant van de brug. Het bezoek was als vanouds. Nadien nog even met haar gesproken. Verhuizing was dit keer niet vrijwillig. Bedreiging. Heel triest. In haar nieuwe locatie is het gelukkig veilig voor haar.
 
allright, ik ben er inmiddels ook geweest dan nog wel op het vorige adres maar wat een leuke meid is het, echt knap is ze niet maar wat een tieten en tepels ! en dr inzet is top, idd wel triest gedoe allemaal en dat verdiend ze zeker niet. zuinig op zijn en ik hoop voor haar dat ze snel uit de ellende is en iets normaals op kan gaan bouwen
 
Speciaal voor deze dame een account aan gemaakt; wat is/was dit een topper, echt een ervaring waarmee je de rest zeg maar gaat vergelijken; het lijkt er helaas op dat ze inderdaad gestopt is (in Nederland) omdat ze al een langere tijd niet meer op publiek staat; kunnen we trouwens het verschil zien tussen advertentie offline en advertentie verwijderd?
 
Ja, lieve dame. Voor mij ook zo eentje die je maar zelden ziet in deze professie. Ze is in mei vertrokken en heb haar (advertentie) niet meer hier gezien. Ergens hoop ik dat dat goed nieuws voor haarzelf is
 
Terug
Bovenaan Onderaan