Recensie Maria (Rotterdam) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rocketman1111

Newbie
7
26/09/25
1
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1590280-maria#overview
Totale kosten (in euro)
180
Ik heb een paar dagen geleden het genoegen gehad om gebruik te maken van de diensten van deze prachtige vrouw. Tot nu toe is zij zonder twijfel de beste seksuele ervaring die ik ooit heb gehad. Ze heeft een geweldig lichaam, kan ontzettend goed pijpen en we hebben volgens mij wel zes verschillende standjes gedaan. Ze staat vrijwel overal voor open: van 69 en face-sitting tot doggy en cowgirl, niets is voor haar een probleem.

Daarnaast is ze erg prettig om mee te praten en heeft ze een geweldige persoonlijkheid. In het begin kan ze misschien wat moeilijk te doorgronden zijn, maar zodra ze loskomt, is ze echt superleuk en gezellig. Ze is een echte freak als het gaat om wat ze doet, en ik kan dan ook alleen maar vol lof over haar spreken.

Ze is bijna perfect—het komt heel dicht in de buurt van perfectie. Om eerlijk te zijn vind ik het dan ook erg jammer dat ze niet langer in Nederland blijft. Mocht ze ooit terugkomen, dan ga ik haar zeker nog een keer opzoeken. Hopelijk tot ooit.

Als het mogelijk was, zou ik haar zes van de vijf sterren geven; zó positief ben ik.

Terug
Bovenaan Onderaan