Recensie Mariana, Maasmechelen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Obi

Newbie
23
17/02/23
18
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/mariana-2558
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Erg knappe dame met mooie naturelle borsten, foto's . Helaas spreekt ze alleen Spaans en ik helemaal niet, maar gelukkig ben ik toch niet zo'n prater. Na een schoonmaakrondje met de natte babydoekjes begon ze met een erg fijne blowjob zonder condoom (inbegrepen). Mocht van mij nog wat langer duren maar het was tijd voor het (helaas rode) condoom. Verschillende standjes waarbij ze goed meedoet volgden. Zoenen leek ze af te houden dus heb ik niet doorgezet. In de rust was er wel genoeg mogelijkheid tot aanraking / knuffelen wat ik altijd wel fijn vind om weer op krachten te komen voor de tweede helft. Tijdens de date geen overmatig telefoongebruik behalve voor het aanzetten van wat muziek. Ondanks de taalbariere een leuke tijd gehad met deze vrolijke en grappige Colombiaanse.

Bij aankomst bij het pand wel een vervelend incident. De lokale hangjeugd was net bezig met belletje trekken en toen daar niet op werd gereageerd trapten ze de deur in. Een emmer water uit het raam op één van de jongens zorgde ervoor dat ze afdropen en toen kon ik eindelijk naar binnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan