Recensie Mariana/Mary, Antwerpen, Balen, Brussel, Wetteren 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
379
29/10/21
309
42
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/mariana-2289
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag deze slanke a typische Braziliaanse Mariana bezocht.
Een slanke met big hooters silicon maar zonder te storen, zeer mooi gedaan en een stel slanke billen maar wel mooi gevormd met een klein kutje dat graag gelikt wordt. Ze heeft een erg slanke middel, ik kon er bijna met mijn handen rond. Kortom, een mooie skinny meid met toch mooie vormen.
Ik heb haar een eeuwigheid kunnen beffen vooraleer ze kwam en stilaan werd ze natter en natter met lekker geil sap.. toen ze uiteindelijk kwam mijn vinger eringestoken om de contracties te voelen.
Hierna cd aan en een lekkere pijpbeurt, het glijmiddel legde ze terug weg, ze vond zich nat en opgewonden genoeg.
even missio gepakt en afgewerkt in doggie, benen wijd en haar hoofd in de kussens zodat haar kont onhoog stak en ik haar lekker heb volgepompt. Praatje na en de tijd was meer dan vol, mede door het lange beffen.
Betaald voor half uur maar ruim drie kwartier binnengeweest.
Ze is nog tot weekend in Antwerpen, verkast dan naar Balen en daarna terug naar Bxl.
Ze werkt via een telefoniste die niet altijd snel reageert, heb haar privenummer gekregen. Ze kan dan zelf sneller reageren en de kosten van de telefoniste uitschakelen. Vond ze zelf maar niks die tijdsspanne ertussen. Zich ervan bewust dat er voldoende meisjes zijn als er eentje niet snel genoeg reageert. Soit
De foto's zijn echt, alleen de blonde extensies waren er niet, dus halflang zwart haar. Ze spreekt vele talen, alleen Engels is moeilijk maar ik heb haar goed spreken met Frans.

 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/mariana-2305
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
deze dame was mij al opgevallen maar nog niet de tijd gehad om ze te bezoeken tot vorige week, met de positieve recensie van mij voorganger er bovenop kon dit niet mis lopen.
Ze zit momenteel in Brussel, eerst een paar berichtjes over en weer om alles goed duidelijk af te spreken dacht ik.
Bij aankomst deed deze mooie verschijning de deur open in haar sexy zwarte body, naar de kamer begeleid en financiële afgehandeld, ze zet ook chille achtergrondmuziek op.
Op het bed plaats genomen en dan ging meteen het condoom er over, omdat bij binnenkomst al duidelijk was dat de dame engels enkel kon via haar telefoon en mijn frans jammer genoeg de wensen over laat heb ik ze maar gewoon laten doen om de sfeer niet te verpesten, dan toch nog een verdienstelijke pijpbeurt gekregen.
De dame bood zichzelf jammer genoeg niet aan om gebeft te worden en had ondertussen ook al een kwak glijmiddel gepakt om aan het echte werk te beginnen.
Eerst bereed zij mij met veel gevoel en ik merkte al snel dat ze er zelf ook van genoot.
Dan gewisseld naar doggy, dit was niet meteen haar favoriet dacht ik want dit duurde niet lang.
Daarna gewisseld naar ik bovenop met haar benen zo wijd open als ze maar kon, tijdens het neuken was de dame zo met zichzelf aan het spelen dat het niet lang duurde voor ze zelf klaar kwam, rustig verder gedaan om haar even te laten bekomen en dan weer wat meer tempo om zelf tot een hoogtepunt te komen, alles mooi op laten kuien.
Ondertussen was het half uur al zo goed als om, maar de dame maakte geen aanstalte om uit bed te komen en bleef nog wat liggen, zo goed en slecht mogelijk in het Frans een conversatie gevoerd, uiteindelijk met de telefoon erbij om te vertalen, na nog eens bijna 20min te praten hebben we ons rustig aangekleed en ben ik vertrokken.
Ondanks er van pijpen zc en zoenen nu niets in huis is gekomen ga ik haar nog eens terug bezoeken, ben mijn Frans al aan het afstoffen en ben er van overtuigd dat volgende keer alles nog beter zal verlopen.
Ze behoud haar nummer maar zal zeker nog terug naar Balen gaan vertelde ze mij.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ondeugend-en-heet-pictures-100real.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Normaal ging ik vandaag een tweede bezoekje brengen aan Lili (Aalst) na mijn goed bezoek van dinsdag maar ik kreeg geen antwoord dus naar b plan overgeschakeld.
Mary is veel ouder dan de 32 op de advertentie. Ze vertelde me dat ze er 42 is en aan haar gezicht kan je het inderdaad zien dat ze ouder is maar niet aan haar lichaam dat is echt wel top (zoals op de foto's te zien is) met een koppel kleine fake tits. Ik vermoed wel dat ze high was tijdens mijn bezoekje ook rook je de weedgeur in het huis.
Communicatie via berichten was in het Engels maar ter plaatse was het in het Frans te doen.
Alhoewel ze qua gezicht niet direct mijn cup of tea was, was haar lichaam en servive best wel ok. Ze heeft me gepijpt zonder condoom terwijl ze dit normaal niet doet ( had wel terplaatse een douche genomen) en het was wel maar ne korte (1a2 minuutjes) nadien met condoom en dat doet ze wel goed.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan