Recensie Marianna, Massagewereld Eindhoven 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mauries 69

Newbie
8
22/06/23
3
1
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/marianna/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen weekend bezoek gebracht aan Marianna. Ze is Zuid Amerikaanse en is pas afgelopen week begonnen. Ze is een mooie verschijning, goed verzorgd, lange haren en cup D. Tattoo op haar rug.
Ik schat haar einde 20. Zeer vriendelijk en spreek prima engels. Ze is nieuw in het vak en is nog lerende. De massage op de buik is niet erotisch en heeft nogal veel focus op de benen. Geen teasing. Na het omdraaien weet ze haar lichaam iets beter te gebruiken. Zoals haar zachte borsten. Ook aftrekken was weinig bijzonders. Erotisch gehalte is erg beperkt en geheel volgens protocol van Massagewereld. Vooralsnog geen herhalings gevaar, maar misschien dat dit nog veranderd de komende tijd als ze iets meer ervaring heeft. Als je interesse hebt in een ontspannings massage met een mooie Latino met een vleugje erotiek, dan is het de goede keuze.
 
Thanks voor de recensie, deze stond op mijn lijstje maar gaat er vanaf.

Wat bedoel je met 'geheel volgens protocol van Massagewereld'? Ik ben er nooit geweest maar heb wel veel dames op mijn 'to do' lijst.
 
Protocol/regels geven aan dat er geen verdere seksuele handelingen worden verricht dan alleen massage/handjob.

Is ook helemaal niks mis mee, alleen de ene dame weet het vééél geiler aan te kleden dan de andere, de "liefhebsters" zeg maar.

Lezen en zelf uitproberen is hier de boodschap, meerdere toppers te vinden bij Massagewereld. 👍

Marianna zelf geen ervaring mee trouwens. ;)
 
Prima, zit ook niet op extra's te wachten.

Zo werkt het bij de Thaise dames ook wel. Bij de een is het masseren, omdraaien en een paar rukken eraan en gaan, en bij de ander is er veel meer teasing, pussysliding, russisch, etc. voor het hoogtepunt. Dat zal bij dit soort salons niet anders zijn. Het nadeel vind ik alleen de prijs. Is nogal zuur als het tegenvalt. Bij de Thai ben je hooguit 80-100 piek kwijt voor een misser.
 
Ik had best een geile ervaring met haar maar had best een klik met haar. Ik de douche merkte ik dat ze best een gespannen rug had, dus ik bood haar een kleine rug massage aan en van toen gingen we best los met elkaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan