Recensie Marie, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Meubelstuk
Forumpionier
1.385
02/07/21
4.400
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2711436-marie
Ik had wederom zin in een slanke petite blonde jongedame dus bij deze nieuwe Marie geweest in oud west. Via de booker snel een afspraakje gemaakt. Ze kwam me beneden ophalen bij aankomst.

Marie is een leuke kleine spontane jongedame zoals op de foto's die uitstekend Engels spreekt. Ze is gisteren net begonnen en voor het eerst in Amsterdam dus ze was zich nog even aan het settelen maar ze heeft ervaring in de business. In de woonkamer alvast een beetje staand tz-en maar zoals altijd snel afrekenen en verplicht naar de niet zo luxe minidouche. In de knusse slaapkamer verder gegaan met staand tz-en, haar bh uitgetrokken waar een paar natuurlijke pronte tietjes tevoorschijn kwamen, op haar knietjes laten pzc-en; niet heel erg sloppy dt zoals ik het graag wil maar ze deed haar best en het was prima, condoom snel erom en haar doggy genomen wat ze gewillig onderging met een hoop gekreun erbij en waarbij ze het laken stevig vastpakte. Haar gezicht op het matras, beide armen vastgepakt en stevig naar achteren getrokken terwijl we behoorlijk tekeer gingen met elkaar. Op bed haar laten facesitten terwijl ze tegen de muur steunde en ik haar borsten aan het kneden was. Nog heerlijk cowgirl gedaan met uitzicht op haar bungelende borsten boven mijn gezicht waarbij we af en toe lekker passioneel aan het tongen waren. Tot slot weer pzc-en en uiteindelijk de boel eruit laten trekken. Relaxed nog nagepraat, kreeg beleefd wat te drinken aangeboden, snel opfrissen, in de woonkamer aankleden waarbij ze oprecht interesse in me toonde terwijl ze aan haar glas wijn sipte, afscheidskusje erop en weer blij vertrokken.

Kortom: leuke date gehad met deze vriendelijke spontane vrolijke Marie. Ze is van plan om 2 weekjes te blijven. Ik geef mijn ervaring ruim 4 sterren/rapportcijfer 8,5.

Terug
Bovenaan Onderaan