WHEM Marieke, Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ondertussen bij ons op de veluwe in Garderen.

Aardig aan de prijs maar voor een milf met dit lijf....

Staat 1 review op kinky maar zijn er nog meer wandelaars geweest?
 
Net voor kerst in Gilze geweest, is een knappe lange vrouw met echt mooie grote borsten. Date zelf was voor mij wat matig, na binnenkomst meteen uit de kleren( joggingpak) onder de douche en lekker laten pijpen, neuken. Prima maar miste toch een beetje het opbouwen van de spanning. Wel een super aardige dame. Maar voor mij eenmalig, maar dat is persoonlijk.
 
Net voor kerst in Gilze geweest, is een knappe lange vrouw met echt mooie grote borsten. Date zelf was voor mij wat matig, na binnenkomst meteen uit de kleren( joggingpak) onder de douche en lekker laten pijpen, neuken. Prima maar miste toch een beetje het opbouwen van de spanning. Wel een super aardige dame. Maar voor mij eenmalig, maar dat is persoonlijk.
Vreemd want ze schrijft juist dat ze van een heerlijk voorspel houdt. Ik heb straks een afspraak met haar, ben benieuwd.
 
Hoe was de date?
Ze was super aardig, bereidwillig en vriendelijk, maar qua uiterlijk vond ik haar toch tegenvallen vergeleken met de foto's. Nogal dikke buik vooral. Daarbij de hoge prijs voor een uur maakt dat het herhalingsgevaar nul is.
Maar goed, als je alleen een gat zoekt om je pik in te stoppen dan voldoet ze wel.
 
Ben een aantal x bij haar geweest, op verschillende locaties. Goede en makkelijke communicatie vooraf. Als je op tijd aangeeft wa je wil dan komt dathelemaal goed.
Voor mij echt een topper. Heerlijk down-to-earth dame met gezellige babbel en lekker lijf. Ga zeker nog vaker bij haar langs. Prijs is misschien wat boven gemiddeld, maar mijn ervaringen met goedkopere dames zijn ook niet beter dan Marieke.
 
Terug
Bovenaan Onderaan