Recensie Marilyn Martinez, Bloedstraat 3-1, de Wallen, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jv010

Wandelaar
42
03/06/22
64
8
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze blonde dame staat al heel lang in de bloedstraat en ik snap niet dat er nog niemand over heeft geschreven, dit is naar mijn mening toch wel een van de meest vrouwelijke en sexy shemales die achter de ramen staat.

Dame is vaak gekleed in een mooi zwart latex outfit waarbij haar grote borsten ontbloot zijn (tepels afgedekt met plakkers), ook vind ik haar een erg aantrekkelijk gezicht hebben, mooie blonde lange haren en heerlijke lippen.

Haar service is goed, ze weet je goed op te geilen en ze kan, mocht je dit willen, heerlijk dominant zijn en goed doorneuken. Haar pik is van een voor mij ideaal formaat.

Ik kan me niet voorstellen dat anderen geen ervaring met haar hebben, dus schrijf die reviews mannen, zo helpen we elkaar!
 
Deze blonde dame staat al heel lang in de bloedstraat en ik snap niet dat er nog niemand over heeft geschreven, dit is naar mijn mening toch wel een van de meest vrouwelijke en sexy shemales die achter de ramen staat.

Dame is vaak gekleed in een mooi zwart latex outfit waarbij haar grote borsten ontbloot zijn (tepels afgedekt met plakkers), ook vind ik haar een erg aantrekkelijk gezicht hebben, mooie blonde lange haren en heerlijke lippen.

Haar service is goed, ze weet je goed op te geilen en ze kan, mocht je dit willen, heerlijk dominant zijn en goed doorneuken. Haar pik is van een voor mij ideaal formaat.

Ik kan me niet voorstellen dat anderen geen ervaring met haar hebben, dus schrijf die reviews mannen, zo helpen we elkaar!

Ik neem aan dat het over deze Marilyn gaat?
Mocht dat zo zijn, dan zal ik haar heel snel met een bezoek vereren. Jezus ziet die er lekker uit zeg
 
Nooit geweten dat zij Marilyn heet. Een trans die al jaaaaaren in de avond werkzaam is.

Zij is echt een topper maar ziet er wel net ff anders uit dan op dat filmpje, hier zijn duidelijk wat filters over gegaan.

Maar haar service is erg goed! Pijpen zonder condoom is standaard en ze is 100% versa. Ze kan goed en diep maar iet wat te wild pijpen, en haar paal wordt goed hard en is zo'n 18cm gok ik en die weet ze goed te gebruiken.


Ik weet van de meeste shemales in de Bloedstraat hun namen niet (meer) anders had ik veel recensies kunnen schrijven. En zonder foto's en wisselende kamers is t ook lastig uit te leggen wie er bedoeld wordt. Dus dit soort filmpjes en andere feed is een uitkomst, thanks @Spritzen77
 
Laatst bewerkt:
Dat is haar inderdaad, ik kende haar naam ook alleen aangezien ze die langere tijd op haar raam had hangen.

Ik heb haar op vrijdagavond en zaterdagavond bezocht, andere dagen durf ik niet te zeggen.

100/half uur
200/uur

Rekende ze in het verleden, geen idee of dat nu nog zo is.
 
Als ik me goed herinner, adverteert ze ook wel eens op Kinky. Maar wel onder een andere naam🤔
Haha, denk eens diep na welke naam het is?
Deze blonde dame staat al heel lang in de bloedstraat en ik snap niet dat er nog niemand over heeft geschreven, dit is naar mijn mening toch wel een van de meest vrouwelijke en sexy shemales die achter de ramen staat.

Dame is vaak gekleed in een mooi zwart latex outfit waarbij haar grote borsten ontbloot zijn (tepels afgedekt met plakkers), ook vind ik haar een erg aantrekkelijk gezicht hebben, mooie blonde lange haren en heerlijke lippen.

Haar service is goed, ze weet je goed op te geilen en ze kan, mocht je dit willen, heerlijk dominant zijn en goed doorneuken. Haar pik is van een voor mij ideaal formaat.

Ik kan me niet voorstellen dat anderen geen ervaring met haar hebben, dus schrijf die reviews mannen, zo helpen we elkaar!
Ik kan het me ook niet voorstellen. Hoe kunnen we deze parel vinden?
 
Laatst bewerkt:
Als ik me goed herinner, adverteert ze ook wel eens op Kinky. Maar wel onder een andere naam🤔
Follow up op mijn eerdere reactie; als ik het goed heb is dit 'r en adverteert ze op Kinky dus als Lorena. In de ad staat ook een raam-foto, vanuit volgens mij, en raam op de Wallen.
 
Follow up op mijn eerdere reactie; als ik het goed heb is dit 'r en adverteert ze op Kinky dus als Lorena. In de ad staat ook een raam-foto, vanuit volgens mij, en raam op de Wallen.

Nee man dat is haar niet.
Die Lorena werkt in t Singelgebied.

Maar waarom deze zoekactie? "Marilyn" werkt naar mijn mening nog bijna iedere avond in de Bloedstraat?
 
Laatst bewerkt:
Follow up op mijn eerdere reactie; als ik het goed heb is dit 'r en adverteert ze op Kinky dus als Lorena. In de ad staat ook een raam-foto, vanuit volgens mij, en raam op de Wallen.
Dat is niet Marilyn. Dat is Lorena. Die heeft gewerkt in een kelderkamer op de OZA, waar nu één of ander bedrijf (kapper, of zoiets) in is. :rolleyes: Weet niet, of ze nog op de Wallen werkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan