Recensie Marina blond, House of Pleasure, Ophoven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

NightRaZoR

Wandelaar
86
19/10/22
51
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/9935841-marina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen maandag bij House of pleasure geweest. Had geen afspraak gemaakt dus mocht kiezen uit de beschikbare dames. Er waren nog veel vrij maar koos voor Marina aangezien zij de enige blondine was en daar heb ik wel een lichte voorkeur voor. Een nadeel is wel dat ze slecht Engels spreekt en een app moet gebruiken km soms te vertalen.

Qua uiterlijk lijkt ze op de foto's maar wel wat meer rimpeltjes. Borsten zijn wel wat tegen vallend daar je ziet dat ze echt fake zijn en zo voelen zo helaas ook. Wel heeft ze een goed strak figuurtje.

De seks zelf was heerlijk. De skills die deze dame heeft maken veel avonden goed. Ze begin met zoenen en kuste haar weg langzaam naar beneden, waarbij ze de tepels niet vergat. Daarna begon met een heerlijke pzc beurt waarbij ik al bijna klaar kwam. Ze doet het langzaam en diep waarbij ze de ballen niet vergeet. Vervolgens meerdere standjes mogen doen totdat ik mijn punt bereikt had. Daarna een lekkere massage gekregen en weer over nieuw begonnen. Dit keer hield ik het niet vol tijdens de blowjob en spoot ik een beetje in haar mond. Dit leek ze niet heel erg te vinden.

Voor mij geen herhalingsgevaar daar het uiterlijk tegen valt en ik al een vaste dame heb, echter voor haar skills is ze wel een echte aanrader.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan