Recensie Marina Ferraz, Ruisbroek 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ButtFucKer69

Stamgast
Forumpionier
367
10/07/21
211
28
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.2dehands.be/v/diensten-en-vakmensen/welzijn-masseurs-en-massagesalons/m1867973548-massage?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze mooie latina tegengekomen op 2dehands.be.

Had eigenlijk een massage bij een andere dame geboekt die me dit adres had doorgestuurd, maar toen ik daar aanbelde kenden ze haar niet (?).
Aangezien de dame die opendeed (Marina dus) ook op mijn lijstje stond, hier geen probleem van gemaakt.
Marina is een mooie dame, ik schat haar een jaar of 40, en communiceren kan in Frans of Portugees.

Ik kwam voor een erotische masage en die heb ik ook gekregen. Het masseren op zich was maar wat wrijven, maar was wel relaxing.
Na een kwartiertje kwam ze stilaan in de buurt van de meer intieme delen, en dat deed ze wel voortreffelijk, inclusief vinger in de kont.
Ze stond naakt naast me en kon haar ondertussen dus ook wel betasten, beetje lichtjes vingeren kon ze wel hebben.
Daarna omgedraaid en haar maar naar het HE laten toewerken. Nog een douche om de olie af te spoelen, na 50 minuten terug de auto in.

Denk dat er bij deze dame ook wel nog iets meer mogelijk is, heb er niet specifiek naar gevraagd, maar denk wel nog eens terug te gaan.
 
In dat huis in Ruisbroek werken meerdere Braziliaanse dames en ja hoor ze doen meer, zelfs meer dat dan dat ze gewoon massages geven :) Adverteren reeds maanden op QR en RL. Daar zie je hun in volle glorie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan