Recensie Marina, Hoboken 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Amai, wat een mooie verschijning. Top foto reeks. Ze komt blijkbaar een heel luxe hotels en plaatsen. Er is geen foto van haar 'gerief' dus dat voorspeld weinig goeds. Ik ben de recensies gaan lezen onder 'Mafer' en dit wordt bevestigd. Spreek geen woord Engels en spreekt af op zijn latijns. Ik denk dat ik mijn joker gaan inzetten.
 
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
11 cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Net langsgeweest en de SLECHTSTE/ANGSTIGE ervaring gehad. Ontving in Hasselt vandaag. €150 betaald voor 40 minuten waarvan het grootste deel bestond uit discussie. Sprak geen woord Engels, luisterde ook niet naar translate gesprekken in het Spaans. Deed niets van de diensten wat gevraagd werden. Was volledig onder invloed van drugs en onverzorgd. Ratelde vanalles door elkaar. Wild kleren aftrekken, bijten en niet stoppen als ik zeg dat ik liever iets rustiger heb. Liet zich ook niet nemen terwijl ze zogezegd wel wou… Blijf weg van haar als ge €150 hebt nog liever 3 keer naar de ramen gaan… Wat een lelijk karakter ook! Was constant tegen mijn borst aan slaan en om zich heen aan het slaan omdat ze het geld had weggegooid en deze niet vond omdat een briefje tussen het bed was gevallen. Nog helpen zoeken uit beleefdheid. Erna meteen vertrokken. Echt niet de vrouw die ze beweert te zijn in gesprekken. Is zeer onbeleefd, doet enkel wat zij wil, bijna geen service. Wou zelfs niet eens pijpen.
 
Net langsgeweest en de SLECHTSTE/ANGSTIGE ervaring gehad. Ontving in Hasselt vandaag. €150 betaald voor 40 minuten waarvan het grootste deel bestond uit discussie. Sprak geen woord Engels, luisterde ook niet naar translate gesprekken in het Spaans. Deed niets van de diensten wat gevraagd werden. Was volledig onder invloed van drugs en onverzorgd. Ratelde vanalles door elkaar. Wild kleren aftrekken, bijten en niet stoppen als ik zeg dat ik liever iets rustiger heb. Liet zich ook niet nemen terwijl ze zogezegd wel wou… Blijf weg van haar als ge €150 hebt nog liever 3 keer naar de ramen gaan… Wat een lelijk karakter ook! Was constant tegen mijn borst aan slaan en om zich heen aan het slaan omdat ze het geld had weggegooid en deze niet vond omdat een briefje tussen het bed was gevallen. Nog helpen zoeken uit beleefdheid. Erna meteen vertrokken. Echt niet de vrouw die ze beweert te zijn in gesprekken. Is zeer onbeleefd, doet enkel wat zij wil, bijna geen service. Wou zelfs niet eens pijpen.
Ik heb lang getwijfeld om over deze "dame" mijn ervaringen te delen, doch ben blij dat voorgaanders grosso modo beschreven hoe ze deze persoon ervaren hebben. Ik bezocht ze een paar maanden geleden, in Sint-Niklaas. Best wel ok, qua uiterlijk, doch, bleek toen reeds: vrij labiel qua persoon.
Nadien begon het : vroeg mij om de haverklap om hulp, zelfs om online eten te bestellen! Werd boos omdat het mij niet lukte om vanuit mijn zetel, 50 km van bij haar vandaan, dit te regelen. Ook om een verblijf voor haar te regelen, waarbij "gewoon" niet goed genoeg was… Ze zou mij dit terugbetalen, omdat zij de taal niet meester was om zelf te boeken of via haar rekening te betalen. Doch… dat terugbetalen is er nooit van gekomen. Ze blokkeerde mij omdat " ik te weinig om haar gaf" of enkel om mijn geld gaf. Pfffff. Wisselde reeds een aantal keer van naam (dit zegt genoeg...), maar sinds kort niet meer terug te vinden op RL. Nu toch in de psychiatrie of een afkickcentrum beland?
Kort gezegd : te GEK voor woorden, inderdaad...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan