- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.quartier-rouge.be/massage/zenitude-marine-3.html
- Totale kosten (in euro)
- 160
Ontvangt in een zijstraatje van een al afgelegen wegje, helemaal op de buiten. Mooie omgeving. Blijkbaar zouden er nog andere dames op dezelfde locatie hun (uitgebreidere) diensten aanbieden maar toen ik er geweest ben was ze daar alleen. Mooie jonge dame. Nu niet echt wauw maar zeker wel mooi en super sympathiek.
'k Had me net gedoucht dus geen douche genomen bij aanvang. De massage begon zonder olie. Sensueel en héél aangenaam met haar zachte warme handen. Dan oliede ze zichzelf in voor de b2b. Vrij snel ging ze als eens polsen en mocht ik op mijn knieën gaan zitten waarop ze me begon te melken, speciaal
. Omgedraaid dan opnieuw sensuele b2b waarbij haar poesje dan uiteindelijk vlak boven mijn neus hing. Aankomen mag, likken...
'k heb het niet gevraagd maar zou best wel eens kunnen. Als ze dan reverse cowgirl op mijn borst zat leidde ze mijn handen naar haar lekkere borsten en werkte me zachtjes verder af. Nog wat nagepraat en (alleen) douche genomen. In totaal 1u15 binnen geweest (zoals het hoort!).
Kortom, correcte en geslaagde massage met super sympathieke donkere dame
'k Had me net gedoucht dus geen douche genomen bij aanvang. De massage begon zonder olie. Sensueel en héél aangenaam met haar zachte warme handen. Dan oliede ze zichzelf in voor de b2b. Vrij snel ging ze als eens polsen en mocht ik op mijn knieën gaan zitten waarop ze me begon te melken, speciaal

Kortom, correcte en geslaagde massage met super sympathieke donkere dame