WHEM Marion, Oudenaarde

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voilà dus gisteren geweest...ze is om te beginnen volgens mij 57 ipv 47...vriendelijke madam wel, eerst gedoucht, daarna op bed beland...is ze beginnen pijpen, ni slecht maar ook niet wauw...heb haar dan gebeft en ze kwam in no time klaar...al kreunend en vrij luid moet ik zeggen...daarna geneukt in missio waarbij ze ook aangaf dat het lekker was , zo van" oh ja die zit perfect en voelt goed aan"...Cd volgespoten en daarna wat naast mekaar gelegen...babbelt wel graag...dan is ze opnieuw beginnen pijpen en heb ik haar opnieuw klaargebeft met opnieuw hevig gekreun en bijna roepen toen ze klaarkwam...heb haar daarna langs achter eens hard afgeneukt wat ze duidelijk kon smaken...ze zei "pak me maar eens goed hard".Dus al bij al ni slecht maar geen herhaling voor mij
 
Voilà dus gisteren geweest...ze is om te beginnen volgens mij 57 ipv 47...vriendelijke madam wel, eerst gedoucht, daarna op bed beland...is ze beginnen pijpen, ni slecht maar ook niet wauw...heb haar dan gebeft en ze kwam in no time klaar...al kreunend en vrij luid moet ik zeggen...daarna geneukt in missio waarbij ze ook aangaf dat het lekker was , zo van" oh ja die zit perfect en voelt goed aan"...Cd volgespoten en daarna wat naast mekaar gelegen...babbelt wel graag...dan is ze opnieuw beginnen pijpen en heb ik haar opnieuw klaargebeft met opnieuw hevig gekreun en bijna roepen toen ze klaarkwam...heb haar daarna langs achter eens hard afgeneukt wat ze duidelijk kon smaken...ze zei "pak me maar eens goed hard".Dus al bij al ni slecht maar geen herhaling voor mij
Perfect omschreven
 
Ja, het was het één of het ander hé, ofwel terugkomen met een andere naam ofwel met een andere locatie, het is dus het laatste geworden.
Bekijk dit dus als een bevestiging van alles wat hier al geschreven is :)
 
Yep. Bij Oost-Vlaanderen-Algemeen was er ook al naar gevraagd de laatste dagen. Zelfde opmerking qua leeftijd. Op de foto's afgaande wel zin in maar als die al 10 á 15 jaar oud zijn ; Dan zal de date zelf toch wel tegenvallen ben ik bang.
 
Voilà dus gisteren geweest...ze is om te beginnen volgens mij 57 ipv 47...vriendelijke madam wel, eerst gedoucht, daarna op bed beland...is ze beginnen pijpen, ni slecht maar ook niet wauw...heb haar dan gebeft en ze kwam in no time klaar...al kreunend en vrij luid moet ik zeggen...daarna geneukt in missio waarbij ze ook aangaf dat het lekker was , zo van" oh ja die zit perfect en voelt goed aan"...Cd volgespoten en daarna wat naast mekaar gelegen...babbelt wel graag...dan is ze opnieuw beginnen pijpen en heb ik haar opnieuw klaargebeft met opnieuw hevig gekreun en bijna roepen toen ze klaarkwam...heb haar daarna langs achter eens hard afgeneukt wat ze duidelijk kon smaken...ze zei "pak me maar eens goed hard".Dus al bij al ni slecht maar geen herhaling voor mij
Hey je zegt dat je ze op het einde langs achteren hebt gepakt. Was dat dan anaal.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan