WHEM Marisa, Leuven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mee afgesproken want ze was vrij (Ik had 25 minunten nodig om er te geraken en dat was OK).
Perfect op tijd aangekomen en berichtje gestuurd voor het kamernummer, geen antwoord.

5 minuten later nog een berichtje om te vragen wat er aan de hand is.
Nog eens 5 minuten later krijg ik ineens terug haar standaard SMSje met prijzen.
Besefte ze waarschijnlijk ineens ook dat we een afspraak hadden want daarna ineens "wait 10m".
Ik ben wel bereid om 5 minuten te wachten, heb liever dat ze zich tussendoor even opfrissen en zo (al zou het correcter zijn dat ze na elke afspraak 10 minuten extra voorzien voor uitlopers), maar dit soort praktijken impliceert naar mijn ervaring meestal dat ze de eene na de andere klant doen met niets er tussenin.

Dus euh... Ik heb toen op goed geluk Silvia een bericht gestuurd (zelfde adres, voor zij die het kennen) en die was toevallig beschikbaar.
Ik heb een heerlijke tijd beleefd (doet me eraan denken dat ik over haar nog een review moet schrijven).

Kwartier later (dus terwijl ik bij Silvia binnen was) kreeg ik dan alsnog SMS met het kamernummer en "Im available" "Yo come".
Bijna een half uur later dan initieel afgesproken dus.

Ziet er een razend knappe dame uit maar zo behandeld worden hoeft voor mij niet.
Ik snap dat we gewoon inkomsten zijn voor veel van hen, maar ietwat respect zou wel fijn zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan